קו חסכוני

עד כמה אתם מרוצים מחברת הסלולר שלכם

בשוק הסלולר ישנן המון חברות שמציעות מגוון מסלולים, מחירים ומבצעים. הבשורה המשמחת: מאד קל להתנייד לחברה אחרת. הבשורה הפחות משמחת: אין לנו מושג מה הכי טוב בשבילנו. איך עושים סדר בבלאגן? (צרכנות, שיווקי)

עד כמה אתם מרוצים? אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

כיום קל מתמיד להתחבר לחברת סלולר. המחירים נמוכים, אין התחייבויות ואפשר להתנייד בקלות מחברה לחברה. ובכל זאת, ריבוי החברות והמחירים יכול לגרום לבלבול ולעודף מידע. אם תשקיעו עוד כמה דקות בביצוע השוואת מחירי חבילות סלולר, תוכלו לחסוך זמן יקר, כסף רב והרבה כאב ראש.

אז מה חשוב לדעת כשרוצים לבחור חבילת סלולר?

ראשית, מה הצרכים שלכם? האם אתם זקוקים לקו אחד או יותר? חשוב לדעת שחברות רבות מציעות הטבות לרוכשים יותר מקו אחד.

כמו כן, רוב חבילות הסלולר המוצעות כיום הן עם דקות והודעות ללא הגבלה, כאשר הגורם המשתנה הוא נפח הגלישה, וכך גם המחיר משתנה בהתאם.

השוואת מחירי סלולר | כל מה שצריך לדעת | לחצו כאן

לכן חשוב לדעת מהו נפח הגלישה הנחוץ עבורכם. תוכלו לבדוק זאת בנתוני הטלפון שלכם ובהתאם לזה לבחור את החבילה המתאימה ביותר עבורכם. ישנן גם חבילות הכוללות שיחות לחו"ל ושיחות מחו"ל, זכרו- בחרו בהתאם לצרכים שלכם.

כמובן שמוצעות גם חבילות כשרות שכוללות שיחות בלבד, ללא הודעות וגלישה וגם חבילות עם אינטרנט מסונן.

השוואת מחירים וחסכון באתר כמה זה. צילום: יחצ

שנית, וודאו מה אורך חיי המבצע אליו אתם מצטרפים, לרוב הוא יהיה תקף לשנה עד שלוש שנים. בתום התקופה יעלה המחיר וכדאי לשים לב מראש ולמצוא חבילה חדשה מתאימה לפני שהמחיר עולה.

דבר שלישי שחשוב לשים לב אליו הוא עלות הסים, שמחירו נע סביב ה-20 שקלים. החברות השונות מציעות הטבות שונות החל מסים בעלות מוזלת, סים חינם וכלה בסים ושליחות חינם עד הבית. על אף שמדובר בעלות חד פעמית מומלץ לקחת גם אותה בחשבון, בעיקר אם אתם מצרפים יותר מקו אחד, אז התשלום עבור כרטיסי הסים עשוי לתפוח.

במידה ואתם לקוחות קיימים בחברה ורוצים לעבור למסלול מוזל יותר, גובות החברות "דמי מעבר". לרוב מדובר בעלות חד פעמית של 50-100 שקלים, תלוי בחברה.

דבר אחרון וחשוב לא פחות הוא הקליטה. מומלץ לבדוק מהי איכות הקליטה של החברה אליה אתם מעוניינים להתחבר באזור המגורים שלכם. תוכלו לברר זאת עם שכנים ומכרים ולשמוע האם מישהו מהם נתקל בבעיית קליטה עם אחת החברות.

השוואת מחירי סלולר | כל מה שצריך לדעת | לחצו כאן

חשובה לכם הקליטה בכל מקום? כמהזה. אילוסטרציה. צילום: Zack Wajsgras/Flash90

אתר כמהזה, הוא האתר להשוואת מחירי תקשורת בישראל, אשר מרכז עבורכם את כל המידע שצריך לדעת בצורה נוחה ופשוטה. באמצעות טבלת ההשוואה תוכלו להשוות מחירים בקלות, למצוא את החבילה המתאימה ביותר עבורכם ולחסוך זמן וכסף.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר