אל תפספסו

8 טיפים, ועוד אחד - לחופשה מושלמת

יציאה לחופשה, מחייבת תכנון מוקדם ומדוקדק. אספנו עבורכם מספר טיפים הכרחיים וחשובים כדי להפוך את החופשה המשפחתית שלכם - למושלמת ומהנה במיוחד (תיירות)

(צילום: שאטרסטוק)

הרבה פעמים אנחנו חוזרים מהחופשה לה חיכינו שנה שלמה בתחושה כבידה של חוסר מיצוי. אנחנו משקיעים זמן והרבה כסף והילדים חוזרים מצוברחים ולא מרוצים.

אז נכון שאנחנו בתחילתם של שלושת השבועות שרק בסיומן ייצאו כולם לחופשה, אך הסוד בחופשה מושלמת זה התכנון המוקדם שלה, כך שיש לכם שלושה שבועות להיערך עבורה כדי שכל שקל יהיה שווה וכדי שתחזרו באווירה טובה שתתן לכם כוח להמשך.

טיפים לחופשה מושלמת:

1. הדבר הכי חשוב בטיול הוא מינון האטרקציות והפעילויות, אין שום עניין להעמיס ביציאות ואטרקציות שגורמות לעייפות ותשישות. נכון, אתם מרגישים צורך לנצל כל רגע מהחופשה, אבל גם לשבת בשלווה בחברת המשפחה הוא חופש אמיתי.

כמו כן עליכם לדאוג שהאטרקציות אליהם אתם מתעדים לנסוע לא יעלו על זמן נסיעה של שעה ממקום לינתכם, מעבר לזמן הזה יתחילו הילדים לרטון ולאבד את מצב הרוח שכל-כך משנה את האווירה בטיול. אם אין ברירה, השתדלו לדאוג שבדרך תהיה עצירה קלה ומעניינת שתתן להם כוח להמשך הנסיעה.

2. אל תלכו על אטרקציות ארוכות מידי, כמה זה ארוך? מעל שלוש שעות זה כבר זמן ארוך מידי בשביל הילדים שסך הכל רצו להינות ולא להעביר חצי יום על מתקן גדול ככל שיהיה.

3. תורים. ההורס הרשמי של כל יציאה. אף אחד לא אוהב להמתין בתור, וודאי שלא ילדים. שימו לב שאתם לא לוקחים אותם למקומות בהם התורות נוהגים להתארך בצורה מוגזמת.

4. כולם. זכרו, חוויה משפחתית צריכה להיות כזו, לכן חשוב לדאוג שהאתרים אליהם אתם הולכים יתאימו לכל בני המשפחה כדי ליצור חוויה משפחתית במיטבה.

5. לא בשבילך? זה גם לא בשבילם. כדי שהחוויה תהיה מושלמת עם אווירה כיפית ומשפחתית אל תתנו לילדים תחושה כאילו אתם עושים את זה רק בשבילם בעוד אתם עומדים מהצד בתואנות חוסר עניין או חוסר כושר, זה פוגע בזרימה ומעכיר את האווירה של הילדים שרוצים להרגיש לפחות פעם בשנה שאתם איתם בהכל, מה קרה? תתאמצו קצת.

6. טיולי ג'יפים הם רעיון מצוין כדי להיות בחברת בני המשפחה ולהתגבש בכייף, רצוי שהטיול יהיה מורכב מבני המשפחה בלבד או לכל היותר ממספר מצומצם של משפחות, יותר מזה כבר תוכלו לנסוע באוטובוס ולחוות חוויה דומה.

7. אוכל. בעצם לא, הרבה מאוד אוכל. מוצר הצריכה הבסיסי הזה מחולל פלאים בכל סוגי היציאות ובוודאי שבטיולים, הצטיידו בהרבה אוכל שיסתום את הפה (בקטע טוב) לכל מי שיפתח את הפה בטרוניה...

8. ועכשיו לדברים הכי קטנים בחיים שיכולים לשנות את מדד המצב רוח באופן דרמטי. כבל AUX, כבל USB, מפצל למספר שקעים לחשמל, מטען טלפון לרכב, תפס חלון לטלפון, צידנית רכה (לשמור על מים קרים ומגבונים לחים קרירים), משחקי קופסה, סידורי תפילה וספרי קודש קטנים לקיים "ובלכתך בדרך".

וטיפ אחרון לסיום: תשתדלו ליהנות מכל רגע, זה עובר מהר ולהתבאס אפשר גם בבית...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר