אישום מזעזע

קשר את בנו התינוק וסטר לו בחוזקה בפניו ובראשו

תושב חדרה כבן 25 הואשם בבית המשפט המחוזי בחיפה בהתעללות בבנו הקטן, בן עשרה חודשים בלבד, בכתב אישום מזעזע במיוחד. העדה המרכזית נגדו: אשתו (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
בני הזוג לאחר מעצרם (צילום: זוהר שחר, ynet)

תושב חדרה כבן 25 הואשם היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בחיפה בהתעללות בבנו הקטן, בן עשרה חודשים בלבד, בכתב אישום מזעזע במיוחד.

העבירות המיוחסות לאב הן התעללות בקטין חסר ישע, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ותקיפת קטין. הפרקליטות הגישה בקשה לעוצרו עד תום ההליכים המשפטיים. כתב האישום נגד האמא יוגש בהמשך.

אשתו של האב, אם התינוק, היא העדה המרכזית נגד בעלה אך בכתב האישום נכתב כי היא חיפתה על מעשיו החמורים ולא דיווחה עליהם. בנוסף, היא הלבישה את התינוק בבגדים ארוכים כדי שלא יראו את החבלות הקשות.

ההורים, כך לפי כתב האישום, נמנעו במשך תקופה ארוכה מלהביא את התינוק לבדיקות וטיפולים רפואיים.

ההורים בבית המשפט לאחר מעצרם (צילום: שמיר אלבז, ynet)

לפי כתב האישום, האב נהג לקשור את ידיו של בנו התינוק לעגלה באמצעות חיתולים מאחר והוא לא היה שקט והרבה לבכות. במהלך ביקור בבית גיסתו, הוא ואשתו קשרו את התינוק, אך לאחר שהגיסה הבהירה להם כי הדבר אסור, הם שחררו אותו.

"החל מיום 26 באפריל 2017 ובמועדים מדויקים שונים שאינם ידועים למאשימה", נכתב בכתב האיושם, "תקף הנאשם את התינוק בכך שסטר לו בחוזקה בלחיו, בראשו, ובחלקים שונים של גופו, ואף נהג לאחוז בזרועותיו ולטלטל אותו בחוזקה, וכן אחז בו בכוח בירכיים".

כתב האישום מתאר שני אירועים נוספים של טלטול התינוק, כאשר באירוע השני התינוק החל לפרכס וההורים הזעיקו את מד"א. "התינוק הובהל באמצעות אמבולנס לבית חולים הלל יפה בחדרה, שם נמצאו על גופו סימני אלימות, שריטות מרובות, סימנים הנחזים להיות סימני נשיכה, סימני חבלה בלחי, ואובחן דימום מוחי", מתואר בכתב אישום.

עוד נכתב כי "התינוק הועבר, כשהוא מורדם ומונשם, לבית חולים 'דנה' לילדים באיכילוב. בבית החולים אובחנו בגופו של התינוק דימומים מוחיים, רבים טריים וישנים, ודימומים מרובים ומפושטים ברשתיות של העיניים וחבלה חמורה בעיניים. התינוק נאלץ, נכון למועד הגשת כתב האישום, החל ממועד פינויו לבית החולים, לעבור שני ניתוחים בעיניים ועודנו מאושפז בבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר