"שנאה וקנאה"

אריה דרעי "אם אלי ישי רוצה לחזור לש"ס - ברוך הבא"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי תקף את אלי ישי: "כל המגמה היא שנאה וקנאה". עם זאת הבהיר: "אם יקבל את מרות מועצת חכמי התורה וירצה לחזור לתנועת ש"ס - ברוך הבא" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ואלי ישי (צילום: יונתן סינדל / Flash90)

יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי' הפתיע בראיון ל'מקור ראשון' והצהיר כי "אם אלי ישי רוצה לחזור לש"ס - ברוך הבא". דרעי הסביר ואמר: "אם אלי ישי יחזור בו מהקמת המפלגה, יקבל את מרות מועצת חכמי התורה וירצה לחזור לתנועת ש"ס - ברוך הבא".

עם זאת, דרעי הדגיש: "נקבל את כולם אבל לא ננהל אתו משא ומתן".

לדבריו, "יש חציית קווים שאחריה קשה לתקן. אלי ישי היה יו"ר התנועה שנים רבות, יותר ממני. הוא היה עוזר שלי. אני הכנסתי אותו לש"ס ולאחר שנאלצתי לעזוב הוא קיבל זאת כפיקדון. לכן, כשהרב עובדיה החזיר לי - הוא היה הראשון שצריך לקבל את זה בלב שלם".

דרעי תקף את ישי: "הוא שבר את הכלים, פרסם את הקלטת הנוראה והקים מפלגה במטרה להרוס את מפעל חייו של הרב עובדיה יוסף. כשכל המגמה היא שנאה וקנאה, למה הוא לא עומד בראש".

לדבריו: "ש"ס הבית הטבעי של כל הציבור הספרדי. אנחנו לא יהדות התורה שמורכבת מכמה סיעות. להם יש אדמו"רים וחצרות, אנחנו לא בנויים לזה. ש"ס מעולם לא הייתה מגובשת ומולכדת כמו היום".

יו"ר ש"ס התייחס לירידת מפלגתו בסקרים ואמר: "הסקרים הם סקרי רוח מצב רוח ונכונים לאותה שעה. אי אפשר לעשות סקרים באמצע אירוע. גוש הימין נשאר באותו מצב ובינתיים לא רואה מגמה אחרת".

על בחירתו של אבי גבאי לראשות מפלגת 'העבודה' אמר דרעי: "אין לו ניסיון. בראיון שנתן שבוע שעבר על הכותל והגיורים, הוא אמר דברים שאפילו לפיד לא היה מעז לומר, למשל שהוא אוכל לא רק כשר. כנראה מישהו אמר לו שזו הדרך לניצחון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר