המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

בירושלים צריך זהירות וערנות, לא להאמין לאף גוי. יש להם שיטות חדשות, לשלוח ילדים קטנים שמבקשים לשתות מים, אוכל או כסף, ועושים מלכודת לחיילי צה"ל וליהודים (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

הקדוש-ברוך-הוא מזהיר את כל מדינות העולם, את הנשיאים וראשי הממשלות - לא להתעסק עם ארץ הקודש, ארץ ישראל. כל מי שינסה לדבר נגד ארץ ישראל או לפגוע בארץ ישראל וכל מדינה שתרצה לפגוע בארץ ישראל - בורא עולם יכניס בהם מכות ומהלומות קשות ביותר באמצעות איתני הטבע, סיבוכים וסכסוכים עם עצמם.

בורא עולם אומר ליהודים בארץ הקודש: 'לא משנה כמה אויבים יהיו בעולם נגד ארץ הקודש, ארץ ישראל - אני בונה חומות של מלאכים כדי שאף אחד לא יוכל לקחת גרגיר אחד מאדמת הקודש! אף אחד לא יוכל לקחת גרגיר מאדמת הקודש!' כל ההדף והלחץ בעולם מול ארץ ישראל הקדושה - בורא עולם הודף והופך על הגויים! חרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה וייעלמו מן העולם.

מצרים, המדוזות בים סוף - זו אחת מהאזהרות! הקדוש-ברוך-הוא מציג לעולם את מצרים שיש בה טומאה, עבודה זרה ומומחים בכישוף. הקדוש-ברוך-הוא עושה זאת כדי שלא יהיו להם מים נקיים. שלח מדוזות, אזהרה מבורא עולם, שלא יתעסקו עם החמאס, לא יאמינו להם ולא יעשו איתם שלום - זו אזהרה מבורא עולם! אם לא ישמעו לקדוש-ברוך-הוא, יהיו בעיות קשות ביותר למצרים.

חמאס, תוכניותיו לפגוע בישראל ולהמשיך לחפור מנהרות. צריך לסגור אותו בתוך עצמו. הקדוש-ברוך-הוא ייתן לחמאס בילבולים וסיבוכים עם עצמם, יסתבכו עם דאע"ש ויהיו עסוקים בעצמם.

אבו מאזן כאילו מודרני וכאילו מִסכן, הוא ערמומי ותחמן, לא מדבר אבל יש לו שליחים מתחת לרדאר ודרכם שולח הוראות לפגוע, חס ושלום, ביהודים בארץ ישראל. הוא לא רוצה שלום. הוא שונא שלום.

בירושלים צריך זהירות וערנות, לא להאמין לאף גוי. יש להם שיטות חדשות, לשלוח ילדים קטנים שמבקשים לשתות מים, אוכל או כסף, ועושים מלכודת לחיילי צה"ל וליהודים. להיות ערני ולא להאמין בכל מצב! רצונם רק להרוג ולהרוס.

אירופה מתמלאת פליטים ומסתננים לפי הוראות הקדוש-ברוך-הוא, מדויק יותר ממדויק. ראשי ממשלות ונשיאים באירופה, זורקים משפטים ומילים כביכול נגד ישראל, כי פוחדים שהפליטים והמסתננים יפגעו בהם, אז מה יש להם להפסיד? כדי להגן על עצמם, הם מדברים רע על עַם ישראל, כאילו שהם אוהבים את המוסלמים ושונאים את היהודים.

המוסלמים ודאע"ש שונאים את הנוצרים שנאת מוות, יותר מאשר את היהודים.

תורכיה, אף אחד לא רוצה את ארדואן, כל העולם שונא אותו כי הוא אוהב את דאע"ש ודאע"ש שולט בו.

כל הערבים נלחמים ביניהם כי הם רוצים רק את עצמם ורוצים לשלוט, אינטרסים. מעניין אותם רק הם עצמם, לכן הם לא יסתדרו לעולם. לא אכפת להם מארה"ב, רוסיה או ישראל – לא מעניין אותם בכלל.

עיראק - אין בסיס, אין עמוד שדרה. יימשך ההרג עד בלי סוף.

סוריה, בורא עולם נוקם בהם כבר כמה שנים, על מה שעשו לחיילי צה"ל במלחמת יום כיפור. מי ששואל 'למה ולמה' – מסתבך עם הקדוש-ברוך-הוא. סוריה תמשיך להילחם. רוב צבאות העולם עושים טירונות ומתאמנים על סוריה.

רוסיה, לפוטין יש מילים חלקלקות ויודע איך לדבר עם כולם.

ארה"ב, לטראמפ אין מילים חלקלקות, מה שיש לו בלב - 'מפציץ'. הוא כועס על כל העולם שרוצים להרוס את העולם עם אטום.

מדינות שיש בהן אטום – פוחדות להשתמש בו, כי אם מדינה אחת תשלח אטום - כולם ישלחו. ואם ישלחו – לא יישאר שריד של אדם בעולם.

איראן יודעת שצה"ל בכוננות להפציץ את מפעלי האטום שלה. אם צה"ל יחליט להפציץ את מפעלי האטום, מלאכי שמיים ילוו אותם עד הגעתם לאיראן להפציץ, ילוו אותם שההפצצה תצליח לפוצץ הכל וילוו אותם גם אחרי ההפצצה, בחזרה לארץ הקודש בשלום!

אם יתגלה מלך המשיח בפרהסיה - הכל בטל ומבוטל!

לבנון לא תסכים לגבול פתוח עם חיזבאללה, כי בלבנון רובם נוצרים.

ירדן מלאה פליטים ומסתננים, כל יום יותר גרוע מאתמול.

חיזבאללה ונסראללה מאיים תמיד שרוצה לתקוף ורוצה לעשות מלחמה, כדי להתיש ולייאש את צה"ל. רוצה שיגידו בצה"ל שהוא סתם מאיים ולא עושה כלום, ייכנסו לשאננות, לא יהיו דרוכים ולא בכוננות. מסוכן להיכנס לשאננות, צריך להיות דרוכים וערניים, וה' מלמעלה יגן וישמור.

ממשלת ישראל, לא צריך להתרגש מהאו"ם ומאונסק"ו, הרי רובם מוסלמים, אז בטח שילכו נגד ישראל.

ישראל ארץ הקודש, להמשיך לטפח, לחזק, לשמור ולהגן על כל המקומות הקדושים!

הימורים, שתייה חריפה וסמים - את כל זה נותנים הגויים בתחילה בחינם, כדי להרוס את הנוער היהודי וכדי שיתבוללו חס ושלום. הורים, לשמור על ילדיכם!

כל אנשי הצווארון הלבן, אנשי השוחד, הגניבה, הרמאות והזימה – כולם מתגלים. היום הכל גלוי, הכל מצולם, יש מצלמות בכל פינה בארץ ישראל. כל יהודי שחטא או טעה – שיחזור בו. אם לא, יתבייש בגלוי בתקשורת.

בארץ ישראל הקדושה, יש פרנסה טובה, כלכלה טובה, בונים ללא הפסקה וזה לא ייפסק לעולם. הבתים בישראל, הכבישים, המגרשים, אדמת הקודש - הכל טהור בישראל.

כל היהודים החיים בחו"ל, לעלות לארץ ישראל דחוף! לעלות לארץ ישראל דחוף! בורא עולם מזהיר: 'אל תגידו שלא אמרתי לכם! אל תגידו שלא אמרתי לכם!'

בורא עולם מבקש מהיהודים בארץ ישראל, בכנסת ישראל ובממשלת ישראל, להפסיק דחוף לפלג בין העדות בעם, כולנו בני אבא אחד - יעקב. אסור לדבר כלום על יהודי! קיום עשרת הדיברות לפני הכל, 'דרך ארץ קדמה לתורה' 'ואהבת לרעך כמוך' – זו כל התורה. יש הרבה דרכים לפתור בעיות. בשמיים, אחרי שיהודים עוזבים את העולם, לומדים תורה כולם ביחד. אין ספרדים, אשכנזים, ליטאים, או כל עדה אחרת, כולם בשמיים – יהודים!

משיח בן דוד צדקנו, שבא לטהר את העולם ולהפוך אותו לטהור וקדוש - התחילו להיפתח לו רוב הפתחים, חבלי לידה סופיים! הביצה התחילה להיסדק, התחילה להתבקע ומשם לצאת לאין-סוף! נמצא בשלבים אחרונים של יציאה לאין-סוף! כשייצא בגלוי בפרהסיה - אין מעצורים לעולמים, הכל קדימה עד אין-סוף!!! בכל יום ויום יש סימנים שמשיח פועל ועובד, סימנים של גילוי משיח, עוד חלק של גילוי משיח בפרהסיה. משיח פועל ועובד, עושה פעילויות ופותח עוד ועוד, עד שיפתח הכל לצאת בגלוי בפרהסיה - לפני שיתעופפו בכדור הארץ טילי אטום באוויר.

אין אינתיפאדה שלישית, אין מלחמת עולם שלישית, יש גילוי משיח בכל שניה ושניה, להביא את כל היהודים מכל העולם, לבנות את בית המקדש השלישי, ואחר כך תחיית המתים!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר