חיזוק להפגנה השבועית

גבאי הפגין בבית היועמ"ש; הליכוד: "קיבלת מיליונים מבזק"

מידי שבוע מפגינים עשרות בני אדם מול בית היועץ המשפטי לממשלה בפתח תקווה. השבוע הצטרף אליהם גם יו"ר העבודה הנבחר אבי גבאי: "ראש הממשלה קיבל מאות אלפי שקלים כמתנות" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
גבאי בהפגנה הערב (צילום: מוטי קמחי, ynet)

משתתף חדש בהפגנה השבועית מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה: אבי גבאי, יו"ר מפלגת העבודה הנבחר, הגיע הערב (מוצ"ש) להפגנה הקבועה הנערכת מידי מוצאי שבת מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. המפגינים, שמגיעים למקום מזה 33 שבתות, מוחים על התנהלותו האיטית - לטענתם - של היועמ"ש בפרשות ראש הממשלה.

גבאי, שהגיע השבוע להפגנה בה השתתפו מעל מאה בני אדם, אמר כי "באתי לכאן לחזק ישראלים טובים, שמצביעים לכל המפלגות - לבית היהודי ולש"ס ולכולנו ולליכוד - והם לא רוצים שחיתות. לא שחיתות אישית ולא שחיתות ציבורית".

"הם אומרים 'תפסיקו להסתתר מאחורי נהלים מכובסים'. זה לא רק עניין משפטי. אני לא מדבר כאן על היועץ המשפטי לממשלה. אני יודע שההפגנה פה היא בעיקר נגדו. אני מדבר על ראשי סיעות הקואליציה: קחו החלטה ותפרקו את הממשלה".

"אתם רואים את העובדות והן ברורות. ראש הממשלה קיבל מאות אלפי שקלים מתנות, אין על זה מחלוקת. בן הדוד שלו עוסק בצוללות בזמן שהוא מנהל משא ומתן קואליציוני. די בשני הדברים האלה כדי לקבל החלטה מוסרית. המצביעים של ראשי סיעות הקואלציה - של כחלון, דרעי וליברמן - מסתכלים עליהם ומצפים שהם יגיעו להחלטה הזאת".

בסמוך התקיימה הפגנה של עשרות תומכי נתניהו. אחד מהם אמר כי "לא יעזור לרודפי נתניהו ולתקשורת הפייק ניוז שלא בוחלת בהכפשות והשמצות נגדו. נתניהו היה ויישאר ראש הממשלה הטור ביותר לעם ישראל".

בליכוד הגיבו לדברי גבאי: "ועוד איך יש מחלוקת על השקרים שאבי גבאי פיזר הערב בהפגנת ״הקרן החדשה״ בפתח תקווה, שמטרתה הפעלת לחץ פסול על גורמי אכיפת החוק".

"מה שאין מחלוקת לגביו, הוא זה שאבי גבאי עצמו נשלח למעצר בית בפרשת בזק בשנת 2005 וקיבל מבזק למעלה מ-50 מיליון ש״ח מיד לאחר שסיים את עבודתו במשרד האוצר, בה עסק בעיקר בנושאים שקשורים לתקשורת ולבזק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר