סוער בקריית אתא

תלונה נגד הגאון רבי אליהו מימון בגין איומים

המשטרה פתחה בחקירה נגד רבה של קרית אתא הגאון רבי אליהו מימון, בשל תלונה של מזכ"לית המועצה הדתית • הרב מימון: "המלבין פני חברו אין לו חלק לעולם הבא" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב מימון עם מרן הגר"ע יוסף זצ"ל (ארכיון 'כיכר השבת')

משטרת זבולון פתחה בחקירה נגד רבה של קרית אתא הגאון רבי אליהו מימון, בשל תלונה של מזכ"לית המועצה הדתית אסתר דהרי, בטענה כי הרב "איים עליה", כך דווח בעיתון 'ידיעות המפרץ'.

לפי הדיווח, האירוע הנחקר התרחש לפני כשלושה שבועות על רקע תביעות שהגיש הרב מימון כנגד המועצת הדתית. הראשונה: בשל עיזבון אביו הרב משה ז"ל, ובה דרש תשלום הפרשי שכר וזכויות עברו בסך מאות אלפי שקלים. השנייה: הרב דרש הפרשי שכר לעצמו על התקופה בה שימש רשם וחותם נישואים במועצה הדתית, עוד בטרם נבחר לרב ראשי. עבודה שלדבריו עד כה לא קיבל עליה שכר.

על פי הדיווח, במסגרת התביעות, נדרשה מזכ"לית המועצה הדתית דהרי להעיד, בשל היותה עובדת ותיקה במועצה, עדות שלא התאימה לתביעה של הרב מימון.

לפני כשלושה שבועות הגיע הרב מימון למשרדי המועצה - כך מדווח בעיתון - ולטענת גורמים שנכחו במעמד, הוא החל לצעוק על דהרי ודרש לדעת מדוע היא מעידה נגדו. לדברי העובדים, הרב השתמש בביטויים קשים ומעליבים "המקרה לא היה רחוק מלהפוך לאלים פיזי".

הרב מימון מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "המלבין פני חברו אין לו חלק לעולם הבא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר