גפני על כביש 38 המשודרג: "מרנין את הלב"

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, ערך סיור באתר העבודות להרחבת כביש 38, הכביש המחבר בין בית שמש לכביש 1, ואמר כי "מרנין את הלב לראות את הכביש המשודרג" (חדשות)

גרינברג וגפני (צילום: יעקב לדרמן)

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, ערך סיור באתר העבודות להרחבת כביש 38, הכביש המחבר בין בית שמש לכביש 1, ואמר כי "מרנין את הלב לראות את הכביש המשודרג".

גפני סיפר כי "יש אצלי במשרד קלסר שלם על כביש 38, שאילתות ודיונים שניהלנו בכנסת מזה קרוב לעשור שנים, בהן העלנו פעם אחר פעם את הצורך לשדרג את כביש 38 הישן שהוקם עוד בימי המעברות ולתת לבית שמש המתרחבת כביש ראוי לשמו ולייעדו".

הכביש החדש הוא לאורך 10 ק"מ, הוא חולק לשני מקטעים, עד צומת נוחם ומשנהו עד לצומת ביג, אך בפועל שני המקטעים יפתחו בו זמנית, וזה כולל כביש עם שני מסלולים לכל צד, גדר הפרדה, תאורה לכל אורך הדרך, וכן עשרה גשרים ומפלסים שיקצרו את זמן הנסיעה, כמו למשל הפרדה מפלסית עבור הרכבת שתקצר את זמן הנסיעה ותבטל את זמן ההמתנה ברמזור שהיה עד היום בזמני הכניסה והיציאה של הרכבת.

גפני היה אורחו של סגן ראש עיריית בית שמש ויו"ר ועדת התחבורה העירונית שמואל גרינברג, שהציג בפניו את תכניות הפיתוח ואת שלבי העבודות לפתיחת הכביש. "הצפי של משרד התחבורה", אמר גרינברג, "הוא לחנוך את הכביש בחודש אב הקרוב, העבודות נמצאות לקראת סיומן, ולפי התוכנית ביום חמישי י"ח באב הכביש יפתח לתנועה, אך עם זאת כבר כיום מרגישים תושבי בית שמש את ההבדל, וזמן הנסיעה התקצר משמעותית".

(צילום: יעקב לדרמן)

גפני אמר בסיור כי "ניהלנו מאבקים רבים עד שמשרדי הממשלה יכירו בחשיבותו של כביש זה ובצורך הדחוף להשקיע בו. יש לא מעט כבישים בארץ שצריכים שדרוג, אבל כביש 38 יש לו הרבה מעבר לכך, שכן הוא כביש שנסלל עוד מימי המעברות וכלל לא מתאים להיות כביש הגישה היחיד למטרופולין של בית שמש. אני שמח שבסופו של דבר המאבק המתמשך עשה את שלו, וכיום תושבי בית שמש יוכלו לברך על המוגמר ולנסוע בכביש מודרני ורחב ידיים".

"אין לי ספק שבית שמש עם כביש 38 המשודרג היא איננה אותה בית שמש", הוסיף גפני, "הכביש החדש יביא גם להתפתחות בית שמש ולשגשוג אזורי התעשייה שלה, מה שבסופו של דבר יביא עוגנים כלכליים לעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר