סמוטריץ' חטף

הציוץ שהסעיר: "והשתחוו על כפות רגליך כל מנאציך"

לא רק אחמד טיבי, כצפוי, אלא גולשים רבים נוספים תקפו את הח"כ הימני שצייץ את תמונת המוסלמים משתחווים בתפילתם אל מול השוטרים בעמדות הבידוק לצד ציטוט מהנביא ישעיה (ברשת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התמונה שהקפיצה (צילום מסך: מתוך הטוויטר של ח"כ שמוטריץ')

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) צייץ בטוויטר את התמונה בה נראים מוסלמים משתחווים מול שוטרים בכניסה להר הבית, והוסיף ציטוט מספר ישעיה לצד הכיתוב "רץ ברשת".

"ומזכיר את נבואת ישעיה", ציטט סמוטריץ: "והלכו אליך שחוח בני מעניך והשתחוו על כפות רגליך כל מנאציך וקראו לך עיר ה' ציון קדוש ישראל" (ישעיה ס, יד)".

תוך זמן קצר זכה ציוץ זה לתגובות מתקוממות. ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) הגיב: "זה בצלאל, הפאשיסט שלכם מהקואליציה. שפלות רוח". סמוטריץ השיב לו וצייץ: "אחמד, תזכיר לי - גינית את הפיגוע? מוכן לכתוב כאן שאכן היה בית מקדש יהודי בהר הבית? אתה האחרון שאני צריך לקבל ממנו ציונים…".

ציוצו של סמוטריץ' (צילום מסך)

אך היו גם גולשים יהודים שממש לא אהבו את מה שח"כ סמוטריץ' כתב. אחד מהם הגיב: "מעבר להכל, ובטח מעבר לימין ושמאל, זה בעיקר עצוב. עצוב שאתה בכלל שואף למצב שבו אדם אחר משתחווה לך, שאתה מוצא משהו טוב בכזו סיטואציה". אחר צייץ לו: "'כי ביתי בית תפילה יקרא לכל העמים' - ממליץ לך להתמקד בישעיהו גם בשביל העתיד של כולנו".

בעקבות הסערה הטוויטרית כתב הח"כ הימני: "התגובות ההיסטריות כאן לציוץ ההומוריסטי הזה מדהימות. בטוח שכל המזועזעים יגיבו באותה צורה גם בפעם הבאה שגורי אלפי יזלזל במנהגי היהדות. צביעות", ולאחר מכן תיקן את שמו של אלפי לזה של ליאור שליין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר