נעילת המשפחה בב"ש

שלומי נדב: "לפעול מול הקיצונים בדרכים שלהם בדיוק"

השחתת דלתם של בני משפחת נדב בבית שמש ונעילתה עליהם - תוך כתיבת "קץ לפריצות" - מכעיסה ומכאיבה לבן שלומי בעיקר בגלל התנהלות החרדים הרגילים שלדבריו שותקים לקיצונים (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שלומי נדב, ודלת ביתו שהושחתה (צילום: באדיבות המצלם)

שלומי, בנה של משפחת נדב מבית שמש, מתקשה להתאושש מהטראומה שהם עברו היום (שני) עם השחתת דלת ביתם, ונעילתם בתוכה ללא אפשרות לצאת.

כזכור, חרדים קיצונים כתבו על הדלת "קץ לפריצות", תחבו דבק רב אל תוך הצילינדר ושברו את המנעול. לשלומי לא נותרה ברירה אלא להשתחל החוצה דרך מרפסת הבית, ולגשת אל השוטרים שהוזעקו למקום על ידי בני משפחתו. רק לאחר זמן רב הצליחו אנשי מקצוע לפרוץ את הדלת.

בראיון ל"כיכר השבת" מנסה שלומי להרחיב את הפרספקטיבה, מעבר למקרה הספציפי הבוקר. לדבריו, "זו חלק מאסטרטגיה מכוונת של אלו שככה פועלים. איכפת להם איך מתלבשת אחותי כדי לדחוק אותנו מפה כדי שנעזוב את השכונה שלנו (יפה נוף) או כדי שנכנע להם - וזה לא בא בחשבון. לא עשינו שום פשע, פשוט ביקשנו לחיות בשלווה".

בן המשפחה מתאר את שאירע (צילום: באדיבות המצלם)

"כבר תקופה ארוכה שהקיצונים החרדים מציקים לנו. שברו ביצה על אחותי, יידו אבנים וכדומה", הוא מתאר.

אבל מה שבעיקר כואב לשלומי, היא העובדה שלדבריו "קולה של ההנהגה החרדית לא נשמע. נכון שגם חרדים רגילים סובלים מהקיצונים, אבל את הכי הרבה סבל אנחנו סופגים מהם. פשוט נמאס. מנהיגים חרדים צריכים להוקיע את הקיצוניים האלו".

"כמו שהם פועלים - בפשקווילים, בהצקות ובהפגנות - ככה בדיוק צריך שחרדים רגילים יפעלו מולם. אולי זה מה שישים קץ להתנהגות הברברית שלהם", הוא מסיים בכאב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר