התיק נתפס בדלת

נהג הרכבת לעס סנדוויץ' - הנוסעת נגררה על הרציף • צפו

את החווייה המזעזעת עברה גב' גרקוביץ' לפני מספר ימים, לאחר שחשבה לעלות על רכבת אחרת והתחרטה. כשניסתה לסגת מהעלייה, לא זיהו החיישנים כי הדלתות נסגרו על התיק שלה • צפו (מענין)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תיעוד התקרית (צילום: מצלמת אבטחה, מתוך ynet)

רצועת תיק של אישה נתקעה בדלתות הרכבת התחתית ברומא, והיא נגררה לאורך הרציף. נפתחה חקירה נגד נהג הרכבת, שתועד אוכל סנדוויץ' לפני שהמשיך בדרכו ולא שם לב לאישה שנלכדה.

את החווייה המזעזעת עברה נטליה גרקוביץ' (43) מבלארוס לפני מספר ימים, לאחר שחשבה לעלות על רכבת אחרת בתחנת טרמיני אך התחרטה. כשניסתה לרדת מהרכבת עליה החלה לעלות, נסגרו הדלתות על התיק שלה.

הנוסעים ניסו לסייע לה ומשכו בידיות החירום, אך החיישנים כשלו בזיהוי והרכבת יצאה לדרכה כשהיא גוררת עמה את גב' גרקוביץ'. לדברי נהג הרכבת, ג'יאנלוקה טונלי, נודע לו על המקרה רק כשעצר עם הרכבת בתחנה הבאה: "ידעתי שטעיתי ואני הרוס ממה שקרה. אני לא חסר אחריות", אמר.

אלא שממצלמת האבטחה ברכבת ניתן לראות כי הוא מביט פעמיים במראה לפני שהוא ממשיך לנסוע כרגיל - כשהוא לועס סנדוויץ' להנאתו. בשל כך נפתחה נגדו חקירה.

יצויין, כי לאחר שנטליה הצליחה לחלץ את עצמה לבד ולא נפלה מהרציף, היא אושפזה בטיפול נמרץ עם מספר שברים בעצמותיה ומצבה השתפר עם הזמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר