"מהפכה אמתית"

טקס הענקת תארים ל-70 בוגרות תואר ראשון ו -129 בוגרות תואר שני במכללת מבחר

האירוע החגיגי התקיים ביום ראשון באולמי 'קונקורד', בנוכחות מאות בני משפחה שבאו להשתתף בטקס המרגש. כל הבוגרות שזכו לקבל את התואר במעמד זה, הינן בוגרות המסלולים הטיפוליים: תואר ראשון בעבודה סוציאלית, בריפוי בעיסוק ובסיעוד. ותואר שני בעבודה סוציאלית, בסיעוד, בטיפול באמנויות, בייעוץ חינוכי ובפסיכודרמה (לימודים, שיווקי)

טקס הענקת תארים במבחר. (צילום: יחצ)

מנכ"ל המכללה פתח בדבריו בקריאה נרגשת לבוגרות: "אתן מצטרפות היום לאלפי בוגרי ובוגרות מכללת מבחר שעושים חייל בשטח, מקדשים שם שמים ברבים ומכוללים מהפכה אמיתית! מכאן והלאה כל אחת היא כמנהיגה. בידיה האפשרות לעזור, להעניק, ולגמול חסד עם המטופלים במסגרות השונות".

עו"ד אריאל פוס – בנו של מייסד המכללה הרב ד"ר אברהם פוס ז"ל, התפעם מהמספר הרב של מקבלות התואר. נשים שעמלו וטרחו, תוך כדי גידול ילדים, תוך כדי עבודה ובאינספור של מטלות. הוא סיפר על ימי הבראשית של המכללה, ועל מסירות נפשו של אביו לקדש שם שמים למען הצלחת הבוגרים והבוגרות במציאת עבודה מכובדת אשר תעניק להם ולבני משפחותיהם פרנסה בכבוד.

הרב קלמן מאיר בר – הרב הראשי של נתניה, כיבד את האירוע בנוכחותו: "כמו שבכל גינה צריך את האקלים המיוחד בשביל לגדל את הצמחים שבה, במכללת מבחר יש את האקלים המיוחד בשביל ללמוד בה, לגדול ולהתעצם! האטמוספירה במכללה אינה מורגשת בשום מקום אחר... עם אווירה טובה כ"כ שמעניקים פה כל הצוות וההנהלה – זו האפשרות של כל בוגר ובוגרת לנסוק לעבר ההצלחה בעז"ה".

בין משתתפי האירוע בלטו בנוכחותם נציגי אונ' חיפה ובראשם פרופ' און וינקלר – דיקן הוראה, ושאר ראשי החוגים וצוות המרצים. כמו כן השתתפו נציגי קרן קמ"ח וקרן ידידות טורונטו.

ניתן לציין בסיפוק שאף השנה הצטרפו מקבלות התואר לאלפי בוגרים ובוגרות מבחר, התורמים לקהילה החרדית והכללית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר