לראשונה מזה 30 שנה

כך התקבל נתניהו בביקור ההיסטורי בהונגריה • צפו

"תודה לראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן על קבלת הפנים החמה. נחזק היום את היחסים בינינו ונחתום על הסכמים לשיתופי פעולה בחדשנות טכנולוגית ותרבות" כתב נתניהו • צפו בקבלת הפנים (מדיני)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
קבלת הפנים (וידאו: עומר מירון, לע"מ; סאונד: בן פרץ, לע"מ; תמונות: חיים צח, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו התקבלו הבוקר (שלישי) בטקס מרשים בפרלמנט ההונגרי על ידי ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן ורעייתו.

רה"מ נתניהו סקר משמר כבוד בהשתתפות עשרות חיילים. תזמורת צבאית ניגנה את המנוני ישראל והונגריה. לאחר מכן ערכו ראש הממשלה ההונגרי ורעייתו סיור בפרלמנט לראש הממשלה ורעייתו.

נתניהו, הודה על קבלת הפנםי וכתב: "תודה לראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן על קבלת הפנים החמה בפרלמנט ההונגרי! נחזק היום את היחסים בינינו ונחתום על הסכמים לשיתופי פעולה בחדשנות טכנולוגית ותרבות".

בשעה זו נועד ראש הממשלה נתניהו עם ראש ממשלת הונגריה ולאחר מכן ייפגשו לפגישה מורחבת עם שרי ממשלת הונגריה ועם פמליית רה"מ.

בפגישה המורחבת יחתמו על הסכם תרבות בילטרלי ועל הצהרת כוונות לשיתוף פעולה בתחום החדשנות הטכנולוגית.

הסכם התרבות יאפשר מימון הדדי למופעי תרבות. עשרות מופעים ישראלים מתרחשים מדי שנה בהונגריה באמצעות הסכם התרבות הקיים ועשרות רבות יתווספו בזכות החדש, שיאפשר לעוד אמנים, במאים ויוצרים להגיע להונגריה ולחשוף את התרבות הישראלית לקהל ההונגרי.

הצהרת הכוונות לשיתוף פעולה בחדשנות טכנולוגית תוביל לשיתוף פעולה הדוק בין רשות החדשנות הישראלית למקביליה ההונגרים ולקידום אקוסיסטם וסטארטאפים ישראלים הונגרים.

מטרת ההסכם הוא להניע שיתופי פעולה ממשלתיים ומהם לקדם שיתופי פעולה בסקטור הפרטי בדגש על תחומי ההייטק, רכבים אוטונומיים וטכנולוגיות חדשות.

עם סיום הפגישות רה"מ נתניהו וראש ממשלת הונגריה אורבן יישאו הצהרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר