"הוא יושב ומשקר לך בפרצוף"

ח"כ מ'דגל' מגיב לצביקה כהן: לא התנהל מו"מ על סנהדרין

הראיון של צביקה כהן ל'כיכר השבת', בו תקף את 'דגל התורה', עורר זעם וגורר תגובה חריפה • "הוא פשוט שקרן", אומר ח"כ מ'דגל' ל'כיכר' ומאשים: "שירותים בגן ילדים הוא לא הצליח לפתור" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כי 'דגל התורה' וצביקה כהן (צילום: שוקי לרר, כיכר השבת)

סערת הראיון: ב'דגל התורה' שורר זעם רב על סגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן מש"ס שתקף אמש (שלישי) בראיון סוער ל"כיכר השבת" את 'דגל התורה' והאשים אותם כי הם אלו שעומדים מאחורי פינוי תלמוד תורה 'סנהדרין' וכי בגללם הציבור החרדי איבד את קרית יובל.

"זה שקר גס" אומר הבוקר חבר כנסת ב'דגל התורה' בשיחה עם "כיכר השבת", "מעולם לא התנהל משא ומתן בין 'דגל התורה' לראש העיר בנושא 'סנהדרין', זה פשוט שקר, הראיון כולו מלא שקרים, אם היית לוקח מכונת אמת ומצמיד לצביקה בראיון - המכונה הייתה קופצת כל משפט. גם יעקב אשר לא ניהל מו"מ בנושא. זה פשוט שקר, הוא מחזיק את תיק מנח"ח ומפיל אשמה על אחרים, זה לא רציני".

לדברי חבר-הכנסת: "אנחנו מתנגדים לפינוי התלמוד תורה. זה לא על דעתנו וניאבק שזה לא יקרה. צביקה כהן אחראי לנושא, הוא פשוט המציא משא ומתן שלנו עם ראש העיר. זה מגוחך".

חה"כ מ'דגל' מתייחס גם למתקפה של צביקה כהן על המפלגה באשר לחלוקה בירושלים והטענה כי הציבור החרדי הפסיד את 'קרית יובל' לאחר ש'מתחם ורבורג' ניתן לחילונים, ואמר: "במקום לבוא בטענות שיספר מה הוא עשה, שירותים בגן ילדים הוא לא הצליח לפתור, הוא בא בטענות? שיספר לנו מה הוא עשה בשלוש שנים שהוא נמצא בתפקיד הבכיר בעירייה".

צביקה כהן בראיון סוער ל"כיכר השבת"

"הוא פשוט שקרן", זועם הח"כ, "הוא לא בנה כלום, כיתה אחת. הוא גם זה שאחראי על משבר הסמינרים. הוא לא עשה כלום. הוא יושב ומשקר לך בפרצוף, אתה שואל אותו שאלות אמיתיות והוא משקר פעם אחר פעם".

כזכור, בראיון ל"כיכר השבת" תקף צביקה כהן ואמר: "יש חבילה שהיא קשורה ל'דגל התורה', אני מבין שחברי הכנסת של דגל התורה היו ביחד עם ראש העיר, המנכ"ל והיועצים בהידברות על קבוצת מבנה שהא תשלים להם את הצרכים בירושלים".

"הסיפור של המבנה 'נווה עציון' זה חלק מאותו ציר, מאותו הסכם שיש בהבנות בין ראש העיר לבין הנהלת דגל התורה, קרי ח"כ יעקב אשר. אני מודע לדבר הזה, שמעתי את הדבר הזה מבכירי העירייה", אמר כהן והוסיף כי "אני מצטער מאוד שלוקחים את 'סנהדרין' ככלי שרת במהלך הזה, כל זמן שזה תלוי בי - זה לא יהיה".

כהן תקף את יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני ואמר: "אני מציע לרב גפני, במקום להסביר שהוא יקשור את עצמו בשרשראות לבית הספר, הכי פשוט שבתוך ההבנות שלהם תהיה הבנה ש'סנהדרין' לא זזה לבית ספר 'ניר עציון', כי הרי 'ניר עציון' זה חלק מההבנות שלהם עם ראש העיר". כהן ממשיך ותוקף: "זו פוליטיקה פנימית של 'דגל התורה', הם צריכים להחליט בתוך עצמם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר