ועידת רפואה והלכה השנתית ביוזמת מכבי שירותי בריאות מחוז הדרום

הועידה תתקיים בראש חודש אב במרכז התרבות יד בנימין. בוועידה ידונו המשתתפים בסוגיות רפואיות - הלכתיות שעל הפרק ובדרכים לחיזוק הקשר שבין עולם הרפואה למורי הוראה ורבני הקהילות והשכונות (בריאות, שיווקי)

מתוך ועידת מכבי שנה עברה. (צילום: יחצ)

מאות רבנים ומורי הוראה מכל רחבי הארץ ישתתפו ביום שני הקרוב, ר"ח מנחם אב תשע"ז, בוועידת רפואה והלכה השנתית שתיערך ביוזמת מכבי שירותי בריאות מחוז הדרום, באולם מרכז התרבות 'שורק' במושב יד בנימין.

בנשיאות הוועידה עומדים הרבנים– רבה של באר שבע וראב"ד העיר הרב דרעי, רב דחסידי גור ורב אב"ד רבני הקריות הרב הכהן גרוס ורב הקהילה התורנית בנתיבות הרב מונטג..

בוועידה ידונו מאות הרבנים המשתתפים בשורה של סוגיות הנוגעות לרפואה והלכה, ובהם רפואת האישה והבית היהודי, רפואת חירום בשבת והגדרת השברים המוגדרים למסוכנים וצריכים טיפול רפואי בהקדם בשבת קודש, בריאות הנפש, סוכרת נעורים ועוד.

בוועידה צפויים להשתתף רבני ערים, רבני השכונות, רבני הקהילות ומורי הוראה בריכוזים בהם קיימים מרכזים רפואיים של מכבי, לצד רופאי ומומחי מכבי שירותי בריאות שיציגו את הפן הרפואי בכל הסוגיות שיועלו לדיון.

בכנס ישתתפו עוד חברי הנהלת מכבי שירותי בריאות, ראשי הנהלת מחוז דרום ומנהלי המרחבים במחוז, אשר ישוחחו במהלך הוועידה עם רבני הערים והקהילות, במטרה לדון בכל הסוגיות הנוגעות על הפרק בכל הריכוזים החרדיים במחוז.

את הוועידה השנתית לרפואה והלכה יזמו במכבי שירותי בריאות לשם הידוק הקשר בין מתאמי קשרי הקהילה במחוז הדרום ובין הרבנים ומורי ההוראה, מכבי רואה בכך חשיבות רבה בשיתוף פעולה מלא והדוק עם הרבנים. יצוין, כי הרב משה גרינבוים יזם את ארגון הועידה ורתם את הנהלת המחוז למהלך חשוב זה.

ראש המחוז קרן שכטר, בירכה את היוזמה החשובה שבוודאי תתרום ותחזק את קשריה של מכבי עם רבני הקהילות, על מנת להביא להתאמה מלאה של השירותים הרפואיים ולהנגשתם לרווחת הציבור.

לדברי ראש המחוז הגב' שכטר, "תפיסת השירות של מכבי הינה להתאים את כלל השירותים הרפואים המתקדמים לצרכי הציבור, תוך הלימה מלאה לאורחות חייהם, מתוך הבנה שהשירות לחברי מכבי מהמגזר החרדי הוא גם רפואי וגם מותאם הלכתית. אך טבעי הדבר שנהיה שותפים בארגון ועידת רפואה והלכה אשר יועלו בה הסוגיות החשובות שעל הפרק לרווחת הציבור כולו. בשבוע הבא תתקיים ב'יד בנימין' הוועידה הראשונה אשר בעז"ה תהפוך למסורת שנתית ולמגדלור תורני-רפואי".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר