הכחשה והבהרה

בית נשיא המועצת נגד 'ישראל היום': "גיבוי מלא לדרעי"

במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן שבים ומכחישים את הדיווחים ב'ישראל היום" על "היום שאחרי דרעי" ומבהירים כי יש לו גיבוי מלא (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש כהן, השבוע (באדיבות המצלם)

במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן שבים ומכחישים את הדיווחים ב'ישראל היום" כי כביכול הרב התבטא שהמפלגה "נגמרת לי בין הידיים".

בהודעה חריגה שיצאה ממעונו של הגר"ש כהן נמסר כי "בבית נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן מיצרים על הנסיון החוזר של עיתון 'ישראל היום' לשקר ולסלף פעם אחר פעם דברים שנאמרו כביכול בשמו של הרב ומבהירים כי כל הציטוטים שהובאו בשמו מעולם לא נאמרו".

עוד נמסר כי "מרן נותן גיבוי וחוסן מלא לשליחו ויד ימינו הרב אריה דרעי ומתפלל עליו מידי יום שיאריך ימים על ממלכתו מתוך נחת ושלווה, ואפשר לחוש זאת במכתב הנדיר שכתב מרן בכתב ידו לרב דרעי בשבוע שעבר".

בבית הרב עקצו והוסיפו כי "האתיקה העיתונאית התגלתה במלא מערומיה כאשר תגובה שנשלחה על ידם אמש למערכת העיתון אשר מכחישה את הדברים, לא פורסמה".

לידי "כיכר השבת" הגיעה ההודעה שנשלחה ל'ישראל היום' אך לא נכנסה לכתבה. בהודעה, עליה חתם מאיר פנחס, עוזרו של הרב, נאמר כי "נודע לי שהנכם מתכוונים לפרסם כתבה לפיה ישנה או היתה איזה שהיא התארגנות של חברי כנסת מטעם ש"ס או דיונים באשר לעתידו של השר הרב אריה דרעי והיערכות ליום שאחרי (כהגדרתכם), ואשר כביכול הובאו לידיעת הרב שלום כהן או על דעתו.

"הנני להודיע בצורה הברורה ביותר ולמען הסר ספק, כי לא היתה כל התארגנות שכזו ומעולם לא עלה נושא זה על שולחנו ולא הובאה לידיעת הרב שום דבר בנדון האמור ואף לא משל היה. הרב שלום כהן נותן גיבוי וחוסן מלא לשליחו ויד ימינו אריה דרעי ומתפלל עליו מידי יום כי יאריך ימים על ממלכתו מתוך נחת ושלווה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר