שודדת בינלאומית

האזיק האלקטרוני שידר והגנבת בת ה-86 נתפסה

בפעם הזאת ניסתה דוריס לגנוב פריטים בסכום זעום של 80 דולר בלבד, אך במהלך "קריירת" הפשע שלה היא גרפה לכיסה לא פחות מ-2 מיליון דולרים משוד תכשיטים ברחבי העולם (מענין)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דוריס פיין, גנבת התכשיטים (צילום מסך: מתוך פייסבוק. תמונה ראשית, אילוסטרציה: shutterstock)

אישה בשם דוריס פיין נתפסה השבוע אחרי שניסתה לגנוב מוצרים מבית המרקחת וממחלקת מוצרי האלקטרוניקה בכלבו 'וולמארט' בעיירה שאמבלי שבמדינת ג'ורג'יה בארה"ב.

זה יכול היה להיות עוד מבזק משעמם על תפיסת קלפטומנית מזדמנת, אלא שגילה של פיין הוא 86 ו"מקצועה" - בו כלל אינה מתביישת - הוא "גנבת תכשיטים בינלאומית".

בפעם הזאת ניסתה גב' דוריס לגנוב פריטים בסכום זעום של 80 דולר בלבד, אך במסגרת קריירת הפשע שלה היא גרפה לכיסה לא פחות מ-2 מיליון דולרים משוד תכשיטים ברחבי העולם - מיפן ועד מונטה קרלו.

שוד תכשיטים בישראל. הקורבן - קשישה (צילום: מצלמות אבטחה)

לפני ארבע שנים היא כיכבה בסרט דוקומנטרי שנעשה עליה תחת השם "חיי הפשע של דוריס פיין", בו תיארו הגניבות והרמאויות שלה ב-60 השנים האחרונות. "לא היה יום שהלכתי לגנוב ולא הצלחתי להשיג מה שרציתי. פעם אחת לקחתי (טבעת) 10.5 קראט ממונטה קרלו, ב'קרטייה'", התפארה.

גניבתה האחרונה היתה של טבעת יהלומים בשווי עשרות אלפי דולרים בקליפורניה. השבוע היא נלכדה בזכות אזיק אלקטרוני שהותקן על הקרסול שלה ושידר לרשויות את מיקומה המדויק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר