תיעוד מחריד

המשאית סוטה מהנתיב ומתנגשת בעוצמה ברכב • צפו

תיעוד מהתאונה הקטלנית אתמול בה נהרגו חמשה פלסטינים חושף שהמשאית סטתה ממסלולה מסיבה שעדיין אינה ברורה והתנגשה חזיתית בעוצמה רבה ברכב ההסעות (משטרה, רכב)

(צילום מסך מצלמות אבטחה)

הנהיגה הפרועה של פלסטינים רבים בכבישי יו"ש גבתה שוב את מותם של חמישה פלסטינים שנהרגו אתמול (ד') בתאונה קטלנית סמוך ליישוב שקד שבצפון השומרון.

בתיעוד התאונה מתוך מצלמות הכביש ניתן לראות כי המשאית סטתה מנתיבה מסיבה שעדיין אינה ברורה ומתנגשת חזיתית ברכב מסחרי שנסע ממול ובו היו החמישה שנהרגו. לקראת תום הסרטון ניתן לראות שניים מנוסעי הרכב המסחרי יוצאים ממנו והולכים לשולי הכביש.

על פי הממצאים הראשונים מחקירת התאונה עולה, כי כמה מטרים לפני מקום ההתנגשות נמצאו סימני בלימה של נהג המשאית ובמשטרה טוענים כי לפי ההערכות הוא ניסה להימנע מההתנגשות. החוקרים מנסים להבין מה גרם לנהג המשאית לבלום. החקירה עדיין נמשכת.

עשרה פלסטינים בשנות ה-40 נפצעו בתאונה וחלקם היו עדיין לכודים ברכב, בהם חמישה שהיו במצב אנוש, מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית. מותם נקבע במקום. אנשי מד"א טיפלו בחמישה פצועים נוספים, שפונו במסוק של צה"ל לבית חולים רמב"ם בחיפה.

מצבו של אחד קשה מאוד והוא סובל מפגיעה רב מערכתית. מצבם של שניים נוספים הוגדר בינוני וכל השלושה הועברו לחדרי ניתוח. פצוע קל נוסף טופל בחדר המיון של בית החולים. נהג המשאית שנפצע באורח קל פונה לבית חולים הלל יפה בחדרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר