חיזוק למחלקה ההמטו-אונקולוגית בהדסה

חיזוק משמעותי להדסה עין כרם: ד"ר זיידמן בכירה מהמחלקה ההמטו אונקולוגית ילדים בבית החולים רמב״ם, עוברת לתפקיד בכיר במערך השתלות מח עצם בילדים בהדסה (בריאות)

(צילום: יח"צ)

חיזוק משמעותי נוסף למחלקת ההמטו אונקולוגיה ילדים ולמערך ההשתלות מח העצם בהדסה. ד״ר אירנה זיידמן, מי שמשמשת רופאה בכירה וראש שרות השתלות מח עצם ילדים בבית החולים רמב״ם עוברת להדסה.

ד״ר זיידמן, 48, היא רופאה בכירה, מומחית בהמטו אונקולוגיה ילדים והשתלות מח עצם. לד״ר זיידמן התמחות על בהשתלת מח עצם בילדים עם גידולים ממאירים והשתלות שאינן על רקע ממאירות. בנוסף, היא מומחית במחלות של דחיית השתל ופגמים בהמוגלובין.

ד"ר זיידמן מרצה בבית הספר לרפואה של הטכניון, חברה באגודה הישראלית להמטו אונקולוגיה ילדים, וכן באגודות האמריקאית והאירופאית להשתלות מח עצם ילדים.

ד״ר אירנה זיידמן, התייחסה למעבר ואמרה: ״מדובר בצעד משמעותי ובפרק חדש ומרגש. בשמונה השנים האחרונות ניהלתי בפועל את מערך השתלות מח העצם ברמב״ם וכעת הגיע העת להתקדם. אני מאמינה כי המערך להשתלות מח עצם בילדים בהדסה הוא המקום הנכון עבורי לבטא את יכולות הניהול שלי לקבל אחריות פורמלית כמנהלת ולגדול ולהתפתח, רפואית ואקדמית, בתחום המיוחד הזה, במערך שהוא מוביל היום בביצוע השתלות מח עצם מיוחדות ומתקדמות. אני מצפה לשיתוף פעולה פורה עם צוות הרופאים והצוותים המקצועיים החדשים בהדסה, כמו גם עם הרופאים מהארץ ומחו״ל המצטרפים בימים אלה למערך״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר