בגלל חוב לבנק

שדד בנק באשדוד וניסה להימלט מהארץ

יממה לאחר שביצע שוד בסניף בנק בעיר אשדוד, נעצר החשוד על ידי המשטרה לאחר שניסה לצאת מגבולות המדינה עם השלל. לטענתו הרקע למעשה – חוב לבנק (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
השודד במעבר הגבול (צילום: דוברות המשטרה)

תגובה וחקירה מהירה שערכה משטרת ישראל בעקבות מקרה שוד בסניף בנק "איגוד" בעיר אשדוד שארע לפני כשבוע ימים, הוביל למעצרו של חשוד כבר למחרת היום בעת שניסה לצאת את גבולות המדינה במעבר בגין, "טאבה", בדרום.

מעצרו של החשוד הוארך במהלך השבוע תוך שבוצעו פעולות החקירה וגיבוש הראיות כנגדו. היום (ה') תגיש נגדו פרקליטות דרום כתב אישום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. "אנו נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו, ביניהם גם אמצעים טכנולוגיים מתוחכמים, על מנת להגן על הציבור מפני אלו שבוחרים בדרך העבריינית", נמסר במשטרה.

בתאריך 12.7.17 בשעת בוקר נכנס החשוד אל תוך סניף בנק "איגוד" ברובע סיטי בעיר אשדוד. החשוד פנה אל הפקידה בדלפק והגיש לה פתק עליו נכתב זה שוד את הכסף מהר וזאת מסרה לידיו 32 שטרות של 200 ש"ח אז נמלט החשוד מהמקום.

הפתק שנתן לפקידה

כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו בחקירה מהירה של נסיבות המקרה תוך סריקות אחר החשוד וממצאים פורנזיים שיעידו על זהות החשוד. בדיקת מצלמות האבטחה במקום ובסמוך לו העלתה כי החשוד נכנס אל תוך סניף הבנק כשברשותו שקית ועליה כיתוב "פוזה", אך לאחר שיצא מהמקום בהמשך להימלטותו לא הייתה ברשותו השקית.

סריקה קצרה הביאה לאיתור השקית בפח סמוך, ובדיקה עם החנות ששמה על השקית העלתה כי מדובר בלקוח שהיה במקום לפני זמן קצר וביקש להחליט פריט לבוש שרכש.

בין היתר נמסר לחוקרי המשטרה כי אותו "לקוח" אף הגדיל לעשות ונפתח לו כרטיס "חבר מועדון" בו מופיעים כל פרטיו. כעת כל שנותר לחוקרי המשטרה פרט לסריקות אחריו היה להכריז אותו במסוף המשטרתי כדרוש לחקירה והתוצאה לא אחרה לבוא.

השקית שהפלילה

למחרת בשעת בוקר מוקדמת הגיע החשוד אל מעבר הגבול טאבה שם ביקש לצאת. שוטרי אילת שהוזעקו למעבר הגבול עצרו את החשוד, תוך שהוא מציין בפניהם כי בסך הכל מסר לפקידה פתק והיא הביאה לו כסף וכשברשותו סכום של מאות דולרים שעל פי החשד הומרו מהכסף אותו שדד. החשוד הועבר חזרה אל משרדי התשאול והחקירות באשדוד.

בחקירתו הראשונית העדיף החשוד לשמור על שתיקתו, אך לאחר ימים מעטים בחקירה נוספת שנערכה לו בחר החשוד לקשור עצמו לחשדות המיוחסים לו ולהודות במעשה.

לטענתו, הוא חייב כסף לבנק בו מתנהל חשבונו בסכום של כ-15 אלף שקלים. עוד סיפר החשוד כי מאחר ובמהלך השוד הצליח להשיג "רק" סכום של כ-6,400 שקלים, תכנן לצאת לטאבה על מנת להמר בקזינו בתקווה להרוויח עוד כסף וזאת לדבריו, במטרה לכסות את החוב בבנק.

בתום פעולות החקירה במשטרה ולאחר שגובשה תשתית ראייתית לכדי כתב אישום, צפויה היום פרקליטות דרום להגיש נגדו כתב אישום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר