"חשיבות רבה"

מנהלי קשרי הקהילה במגזר החרדי נפגשו במעבדה המרכזית

עשרות מנהלי קשרי קהילה למגזר החרדי ב"לאומית שירותי בריאות" מכל רחבי הארץ, השתתפו בכינוס ייחודי שהפיקו בהנהלה הראשית של "לאומית" והוקדש להיבטי השירות האישי ללקוחותיה במגזר החרדי (בריאות, שיווקי)

כנס קשרי קהילה בלאומית. (צילום: יחצ)

המנהלים שהגיעו מכל רחבי הארץ להשתתף במפגש למדו בן היתר על מערך השירות המתחדש של "לאומית" ומיטב הרופאים החדשים אשר גויסו ונוספו בשנה האחרונה לארגון.

כמו כן, רכשו המנהלים טיפים מקצועיים וכלים מעשיים להתייעלות העשייה למען הלקוח ומתן שירות אישי ומושלם בכל רגע נתון, וכן פתרונות ודרכי עזרה בעבור כל סוגיה ובעיה.

הכינוס שנערך אחת לכמה חודשים, התקיים הפעם בבניין המעבדה המרכזית של "לאומית" באור יהודה וכלל סיור מקיף ולמידה על התנהלות המקום. ד"ר יואב דיקשטיין מנהל אגף המעבדות ב"לאומית" הציג את ההתפתחות של הקופה בתחום הבדיקות ואת העובדה שהמעבדה של "לאומית" היא אחת מהמתקדמות ביותר בעולם שאף זכתה לבצע מגוון מחקרים קליניים מתקדמים בשל המקצועיות והייחודיות בה היא מצוינת.

במהלך יום הכינוס, ניתנה הרצאה מיוחדת ומקצועית בפני המשתתפים ע"י ארנון צוקרברג אשר ניהל יחד עם המנהלים גם סדנת עבודה למודעות אישית מרתקת שהעשירה וציידה את כל המשתתפים לתת ולהעניק מעצמם את המרב ולעמוד לשירות אישי עבור הלקוחות.

הרצאה מרתקת נוספת נמסרה ע"י עו"ד שרונה תגר - מומחית לזכויות חברים בביטוח לאומי, שהעבירה לכל המנהלים סדרת הדרכות וטיפים מקצועיים במתן שירות ועזרה לכל הלקוחות בצורה מקצועית ומטיבה.

בתום סדרת ההרצאות, סיירו המנהלים במעבדה המרכזית בליווי ד"ר יואב דיקשטיין מנהל אגף המעבדות שחשף בפני המנהלים את שרשרת העבודה במעבדות, במגוון המחלקות עם הציוד המתקדם - מה שמעניק שירות מהיר ותוצאות מדויקות למאות אלפי הלקוחות של לאומית, הנהנים מפריבילגיה רפואית ראשונה במעלה , הן במניעת מחלות והן בגילוי מוקדם והאפשרות למתן טיפול מהיר ובהקדם האפשרי לאור הממצאים המהירים והמדוייקים.

בסיום הסיור והמפגש המיוחד, הודו המנהלים לצוות ההנהלה והמארגנים ובירכו על הזכות לשמש ולשרת את הציבור ובייחוד בעניינים של רפואה. מנהל השיווק למגזר החרדי ב"לאומית", אפרים רוזנשטיין שיזם את הפעילות, אמר בתום המפגש כי כנס זה הינו המשך לעשייה המשותפת והפורה של מנהלי קשרי הקהילה יחד עם אנשי ההנהלה.

"אנו רואים חשיבות רבה במעורבות שלכם, החל בדברים הפשוטים הקשורים לצריכה של הלקוח במרכז הרפואי, ועד לדברים ברמה המערכתית המשליכים לאופי השירות של המרכזים הרפואיים" אמר רוזנשטיין, "בנוסף התכנסנו כולם יחדיו בכדי להחכים בנושאים מהותיים הקשורים לעבודתכם על ידי מיטב העוסקים בשירותי הרפואה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר