"אנסה לעורר"

אברהם פריד קורא לציבור: נתקו את הטלפונים הסלולריים כשאתם בבתי הכנסת

הזמר החסידי אברהם פריד, סיפר בעמוד הפייסבוק שלו על טלפון שהשמיע מוזיקה בתוך בית הכנסת - מקרה שזיעזע אותו, וקרא לציבור לנתק את מכשירי הטלפון בבית הכנסת (ברנז'ה)

אברהם פריד (צילום: מנדי הכטמן)

הזמר החסידי אברהם פריד, סיפר בעמוד הפייסבוק שלו על טלפון שהשמיע מוזיקה בתוך בית הכנסת - מקרה שזיעזע אותו, וקרא לציבור לנתק את מכשירי הטלפון בבית הכנסת.

"משהו מקסים קרה לי הבוקר בבית הכנסת בו התפללתי", כתב פריד, "אנשים הלכו הלוך ושוב אך אף אחד לא שם לב לחתיכת הטישו שהיתה מונחת על הרצפה. לפתע, הגיע ילד כבן 11, התכופף, הרים את הטישו וזרק אותו לפח הקרוב. הוא רץ חזרה לאביו ושאל אותו בחיוך 'אבא, עשיתי מצווה נכון?'".

"אינני יודע אם אביו ביקש ממנו להרים ואמר לו איזה מצווה חשובה זו לשמור על נקיון בית הכנסת או שהילד עשה זאת מיוזמתו, אבל זה היה מחזה מקסים לראות. תוך כדי שנהנתי מהרגע, צלצל טלפון סלולרי מהבחור שעמד לצידי והתחיל להשמיע מוסיקה! זה זעזע אותי וניתק אותי מאותו רגע קסום".

פריד סיפר כי "החלטתי שאנסה לעורר ולעודד אנשים לזכור לכבות את הטל' שלהם כשהם בבית הכנסת. במיוחד בשלושת השבועות, כשאנו מנסים להתעלות ולהוסיף במעשים טובים כדי להוריד את ברכת ה'. אנא, נסו לזכור לכבות את הנייד שלכם. אין לי ספק שזה יביא ישועות ונחמות לכלל ולפרט. בואו ננסה! זה בוודאי שווה את זה".

מן הארכיון: הילד שהביך את אברהם פריד (מתוך פייסבוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר