"אסור לוותר"

ברית דמים: משפחות יהודיות שכולות ניחמו את משפחות השוטרים הדרוזים שנרצחו • צפו

בין היהודים הרבים שבאו לחורפיש ומרר כדי לנחם את אלמנת השוטר סתאוי, אם השוטר שנאן ואחיותיהם, היו גם הדס מזרחי ודבורה גונן: "להביע את הקשר העמוק בין העם היהודי לבין הדרוזים" (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילומים: מאיר פבלובסקי)

עשרות יהודים, בני משפחות שכולות, הגיעו אתמול (רביעי) לביקור תנחומים בכפרים חורפיש ומרר, בבית משפחותיהם של השוטרים הדרוזים כמיל שנאן והאיל סתאוי, שנרצחו ביום שישי האחרון על הר הבית.

הם הגיעו לשם באוטובוסים שהזמין עבורם ארגון 'משפחה אחת', המאגד משפחות נפגעי טרור להן הוא מסייע. בין המנחמים היו גם דבורה גונן, אמו של דני גונן ז"ל מלוד, שנרצח בפיגוע ירי בבנימין לפני כשנתיים, הצטרפה למנחמים. דבורה ידועה אף בזכות המאבק הבלתי מתפשר שלה לענישה חמורה של כל מי שאחראי לרצח בנה.

אלמנתו של סגן ניצב ברוך מזרחי ז"ל, תושב מודיעין שנרצח בפיגוע ירי לפני כשנתיים בעת שנסע עם משפחתו לחגוג את ליל הסדר, השתתפה אף היא בניחום אבלים זה.

הדס, שנפצעה משני קליעים, ומטפלת כעת לבדה בחמשת ילדיהם, הסבירה: "כבעלי ניסיון לצערנו, אנחנו זוכרים שאנשים שבאים לבקר אחרי הפיגוע נותנים המון כוח. לא מזמן הייתי אצל המשפחה של הדס מלכה ז"ל, השוטרת שנרצחה בשער שכם. אם אני הצלחתי לקום ולהמשיך עם חמישה ילדים שחוו את הפיגוע בעצמם גם אחרי הפציעה שלי - זה מוכיח שאסור לוותר".

"העברנו היום מסר למשפחות של השוטרים שנרצחו בפיגוע הטרור בהר הבית, ביום שישי האחרון - אתם לא לבד. מדינת ישראל איבדה שני שוטרים מסורים מטובי בניה, ששרתו בעיר העתיקה של בירתנו כדי לשמור על ביטחונה של מדינת ישראל. הגענו היום לנחם ולחזק את משפחת סתאוי ומשפחת שנאן, שלדאבוננו הצטרפו למשפחת השכול. הצטרפו אלינו גם תיירים מארה״ב ומאנגליה, כדי לחבק ולהשתתף בצערם, ולהביע את הקשר העמוק בין העם היהודי בתפוצות לבין הדרוזים. ברצוננו לחזק את הברית שלנו עם הדרוזים ולהפוך אותה מברית דמים לברית של חיים", מסרה מנכ"לית הארגון שנטל בלזברג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר