מנהיג שלומי אמונים

"לקראת זעזועים": מאיר פרוש כבר נערך לבחירות

סגן השר, העומד בראשות הסיעה האגודאית הוותיקה, שם היום על השולחן את הצורך של הקבוצות הכלל-חסידיות להיערך בהקדם לבחירות המוניציפליות בערים השונות (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
נאומו של מאיר פרוש (צילום: באדיבות המצלם)

הכריז סגן שר החינוך מאיר פרוש מכריז הערב (חמישי): "בחודש חשוון הקרוב, שנה לפני הבחירות, נקיים ועידת היערכות לקראת הבחירות המונציפליות. בחלק מהערים יכולים להיות זעזועים, חלק יעברו חלק ובחדשות מדברים בהן נכבדות".

פרוש, העומד בראשות סיעת 'שלומי אמונים' האגודאית, הוסיף: "אני אומר כאן היום, אין ספק וכל אחד מאיתנו שנמצא בעשיה הציבורית יודע שיש מקומות שהדברים יכולים לעבור חלק בלי זעזועים, ויש דברים שיחייבו היערכות. יש מקומות שיחייבו היערכות מיוחדת או חדשה או שונה, ויש ערים שבהם מדברים בהם נכבדות כי הציבור החרדי גדל בהם ומקבלים בהם עמדות חזקות יותר ממה שיש היום".

(צילום: אלי סגל)

"אני עוד לא יודע להגיד מקום ויום, אבל התוכנית שלנו זה או שלהי תשרי תשע"ח או תחילת חשוון - אז נציג תוכנית איך אנחנו נערכים לקראת הבחירות", ציין.

פרוש אף פירט בדבריו בכנס של עיריית אלעד 'מתמקצעים 3': "מבלי לגעת בפרטים וביישובים. הולכים להיות שינויים וכדי שנעבור אותם בהצלחה אז צריך להיערך, וכדי להיערך אז מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת, אנחנו חושבים שהזמן להיערך זה שנה קודם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר