בין הזמנים

צימרים למשפחות באווירה פסטורלית ושקטה

בקתות עץ טמיר שבולטות בצבען הכחול, מציעות למשפחות צימרים בלב היישוב היפהפה חד נס שברמת הגולן. אל מול נופי הצפון, עם נוף לכנרת, כנראה שתמצאו את החופשה המיוחדת שחיפשתם (בין הזמנים)

צימרים למשפחות ברמת הגולן. (צילום: בקתות עץ טמיר)

לקראת בין הזמנים, כיכר השבת בפרוייקט מיוחד אוסף עבורכם את כל המקומות שבהם אתם פשוט חייבים לבקר: פעילויות, אטרקציות וכל מה שצריך לקראת חופשת הקיץ שתזכרו עוד המון זמן.

בקתות עץ טמיר

מה קורה שם? במושב הציורי חד נס שברמת הגולן, תמצאו את שתי בקתות העץ הכחולות של טמיר, צימרים למשפחות מיטות מפנקות, מטבחון מאובזר, ג'קוזי, ערסלים ומדשאות וחנייה מסודרת. בבין הזמנים הבקתות מיועדות למשפחות בלבד.

בקתות עץ טמיר | צימרים באווירה פסטורלית | השאירו הודעה למאיר: 058-404-7779

מיטות מפנקות וג'קוזי. צילום: בקתות עץ טמיר

מותאם למגזר: הבקתות נמצאות מרחק הליכה קצר לבית כנסת של המושב, במטבחון המאובזר תמצאו גם מיחם ופלטת שבת, על יד הבקתות תמצאו גן ילדים, ואווירת היישוב השקטה תביא לכם את הפרטיות והמנוחה לחופשה רגועה.

מה עושים שם? אם אתם כבר בצפון, תוכלו להשתמש גם כבקתות כבסיס למשפחה למגוון האטרקציות שיש לנופי צפון ארצנו להציע. פארק הירדן ממש צמוד אליכם, רבע שעה נסיעה מהכנרת ובריכת המשושים, ועוד קצת לכל רמת הגולן והחרמון. מהיישוב עצמו תמצאו נוף לכנרת. בסוף היום אתם יכולים לחזור לערב מנגל משפחתי לצד כורסאות ושולחנות אוכל מחוץ לבקתות.

נוף לכנרת, ורבע שעה נסיעה בלבד. בקתות עץ טמיר. אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

כמה אפשר לבוא? בכל בקתה ישנם שני חדרי שינה ויחד עם ספת נוער נפתחת ישנן 6 מיטות. ניתן לשכור את שתי הבקתות למשפחות ברוכות ילדים, או להסתפק בבקתה אחת.

בקתות עץ טמיר | צימרים באווירה פסטורלית | השאירו הודעה למאיר: 058-404-7779

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר