הטבח בחלמיש

אלמנתו של הנרצח: "אני יודעת שבעלי נאבק במחבל"

מיכל סלומון, אלמנתו של אלעד הי"ד שנרצח על ידי המחבל, מספרת על רגעי הגבורה של בעלה: "החלק שלו היה להיאבק במחבל, אם לא לנטרל אותו אז לפחות לעכב אותו" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
סלומון לצד הבית בו אירע הרצח (צילום: הדס פרוש - פלאש 90 וחדשות 2)

יממה לאחר הרצח המזעזע ביישוב נווה צוף - חלמיש, מספרת מיכל סלומון, אלמנתו של אלעד הי"ד שנרצח על ידי המחבל, על הרגעים הקשים בהם ברחה לתוך אחד מחדרי הבית והגנה על ילדיה.

"אני יודעת דבר אחד, לפי הפגיעות של בעלי שראיתי, ומה שסיפרו לי, אני יודעת שבעלי נלחם" אמרה בראיון לחדשות 2. "אני חושבת שברגע שהתחיל האירוע חתמנו על הסכם לא כתוב, הוא ראה אותי תופסת את הילדים כדי להגן עליהם, זה היה החלק שלי, והחלק שלו היה להיאבק במחבל, אם לא לנטרל אותו אז לפחות לעכב אותו עד שיגיעו הכוחות. והוא עשה את החלק שלו".

"זה היה שיתוף הפעולה בינינו תמיד. כל אחד עשה משהו, העיקר טובת הבית וטובת הילדים" סיכמה.

מוקדם יותר הערב ליוו אלפים למנוחות בבית העלמין במודיעין את יוסף (70) וילדיו חיה (46) ואלעד (35) סלומון, שלושת בני משפחת סלומון, שנרצחו בליל שבת בביתם בישוב חלמיש בבנימין. הסבתא, טובה סלומון, שנפצעה אף היא בפיגוע המחריד, הובלה בכיסא גלגלים אל סמוך לארונות בעלה ושני ילדיה, לאחר שהגיעה למקום בניידת טיפול נמרץ.

לאחר אמירת הקדיש, ספדו נרגשות האחות אורית מרקוס ואשתו של אלעד, מיכל סלומון, שבתושייתה ניצלה מסכין המחבל, והצילה בנס גם את ילדיה. מיכל אמרה בבכי: "היית אבא מושלם. רצתי למעלה כדי להגן על הילדים, ואתה שילמת בחייך".

כזכור, המחבל הפלסטיני שביצע את הטבח, עומר אל-עבד, יצא לפיגוע מהכפר השכן קובר, וגמא כ-2.5 קילומטרים כשהוא נושא עמו תיק ובו ספר קוראן. רגע לפני שקפץ מעל הגדר, המחבל "טיהר" עצמו על ידי התזת מים על עצמו מבקבוק.

כשהוא חצה את הגדר ההיקפית הופעלה התרעה אלקטרונית, ובמערכת הביטחון בודקים ביממה האחרונה מדוע ההתרעה לא הגיע לאוזני חיילי הנח"ל החרדי שפטרלו באזור. כרבע שעה שהה המחבל שהה אל-עבד ביישוב מעת שחצה את הגדר ועד שנוטרל בידי חייל מיחידת עוקץ, שגר בבית השכן, שמע את הצעקות, מיהר למקום וירה בו באקדחו האישי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר