לונדון: בת 5 נקנסה לאחר שמכרה לימונדה ברחוב

דוכן לממכר לימונדה שהקימה ילדה בת 5 הוקף בפקחים שהקריאו לה הצהרה ארוכה שלאחריה הטילו עליה דו"ח על סך 150 ליש"ט. הילדה ההמומה שאלה בבכי "עשיתי משהו רע?" (בעולם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

כמו הרבה ילדים בתקופת החופש, ביקשה גם הילדה הבריטית הזו להוסיף עוד כמה מטבעות לקופת החיסכון שלה, בשביל זה היא העמידה בעזרת אביה דוכן קטן בסמוך לאירוע מוזיקה גדול ובו היא קראה לעוברים ושבים להצטנן בכוס לימונדה קרה.

אלא שלאחר כמה לקוחות שהפיחו בה קורת רוח, ניגשו לעברה ארבעה פקחים שהקריאו לה הצהרה משפטית ארוכה ובסיומה הגישו לה דו"ח בו היא נדרשת לשלם לרשויות 150 ליש"ט מאחר ולא החזיקה רישיון מכירה.

אבי הילדה אנדרה ספנסר סיפר כי ביתו עמדה בגאווה על יד הדוכן שלה, וכי הלימונדה נגמרה במהירות כשבמקביל פח הכסף שלה הלך והתמלא, ואז לאחר 30 דקות ניגשו אליה הארבעה שאחד מהם אמר כי באם הקנס ישולם במהירות הוא יופחת קצת. "הבת שלי פרצה בבכי ושאלה אותם האם עשיתי משהו רע? ארזנו את הציוד וחזרנו הביתה כשבמהלך הדרך הילדה לא הפסיקה למרר בבכי כואב".

בעקבות פרסום הסיפור קיבלה הילדה עשרות הצעות עבודה והודעות תמיכה מאנשים רבים מרחבי הממלכה הבריטית (הקשוחה). לדברי האב עשרות שווקים ובתי עסק הציעו לנו לפתוח אצלם דוכן בו תמכור הילדה לימונדה להנאתה. נשמח אם בתי העסק הללו ירחיבו את ההצעה לעוד ילדים המחפשים למלא את ימי החופשה בעיסוק מועיל ומרוויח.

רשת החדשות הבריטית BBC דיווחה שפקח העירייה שנתן לילדה את הדו"ח התנצל על התקרית וביטל את הקנס. דובר העירייה פרסם הודעה שבה נאמר: "אנחנו מצטערים מאוד שזה קרה. אנחנו מצפים מאנשי אכיפת החוק שלנו לגלות שכל ישר ולהשתמש בסמכויות שלהם ברגישות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר