שובר מסורת

משפחת טראמפ מסרבת לגדל חיית מחמד

בניגוד למסורת הרווחת בעשרות השנים האחרונות, הנשיא דונלד טראמפ ומשפחתו לא מתכוונים בתקופה הקרובה לגדל חיית מחמד "המשפחה הראשונה עדיין מתמקמת" (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: הבית הלבן)

על פי המסורת האמריקאית הבלתי כתובה המשפחה הנשיאותית מצרפת אליה חיית מחמד אך בינתיים הנשיא דונלד טראמפ ומשפחתו מוותרים על התענוג. "המשפחה הראשונה עדיין מתמקמת, לכן אין תוכניות כאלה כרגע", אמרה סטפני גרישם, הדוברת הראשונה של הגברת הראשונה מלניה שרק לאחרונה עם סיום שנת הלימודים עברה עם בנה בארון לוושינגטון.

הנשיאים האמריקאים עשו שימוש רב במהלך השנים בחיות המחמד שלהם כדי לעורר אהדה והזדהות ואחדים אף פרסמו ספרי "זכרונות" של הכלב. גם בישראל עושה נתניהו שימוש רב בכלבתו קאיה ומצטלם עיתה מעת לעת.

הכלב של אובמה מצטלם, הבית הלבן

לטראמפ אמנם אין עדיין חיית מחמד אבל לסגנו מייק פנס יש ארנב, "מרלון באנדו", וחתול בשם פיקלס אך המומחים ממליצים שגם הנשיא יצטייד בחיית מחמד כלשהיא.

אם טראמפ לא להוט לבחור בכלב או בחתול ש"מסתובבים בין הרגליים" הוא יכול לקחת דוגמה מנשיאים שבחרו בחיות לא שגרתיות: הנשיא מרטין ואן ביורן מסר שני גורי נמרים לגן חיות, ולנשיא ג'ון קווינסי אדאמס היה תנין שבהחלט לא שחה בבריכה בתוך הבית הלבן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר