הרכב המשטרתי החדש בארה"ב - הרספונדר

פורד השיקה לאחרונה את "הרספונדר" F-150 המוכר בגרסה משופרת שמתאימה גם למרדפים משטרתיים הדורשים מהרכב עוצמה רבה לצד יציבות, כושר גרירה וחומרים חזקים (רכב)

ריספונדר בשירות המשטרה המקסיקנית (צילום: שאטרסטוק)

רכב העבודה המיתולוגי פורד F-150 פופולרי במיוחד בארה"ב כבר עשרות שנים ועכשיו יהפוך גם לרכב משטרתי רשמי.

ה-F150 המשטרתי, שנקרא בלקסיקון המשטרתי ה'ריספונדר' ("המגיב"), מוכן לנהיגה מבצעית מהסוג התובעני ביותר. הוא מכיל נתונים חזקים במיוחד עם מנוע ה-3.5 ל' טורבו בחרטום מפיק 375 כ"ס ומעל 60 קג"מ בחיבור לתיבת 10 הילוכים אוטומטית 'סלקטשיפט' והנעה כפולה.

לדברי פורד, הוא מסוגל להעפיל למהירות של 170 קמ"ש ולשמור על יציבות כיוונית גבוהה בעת מרדפים מסוכנים, בין היתר משום שעבר כיול על ידי חטיבת המירוצים של פורד והוא עטוף תרכובות אלומיניום חזקות (בשימוש צבא ארה"ב). כושר הגרירה שלו, נאמד ב-3 טון.

"ה-F-150 ריספונדר הוא הרכב המשטרתי המושלם לכל תנאי הנהיגה", כך אומר סטיבן טיילר, ראש מחלקת המדור המשטרתי בפורד." מלבד היכולת שלו בכביש, הוא מושיב חמישה אנשים בנוחות, שעה שהוא מסוגל לקחת אותם לשטח קשה, במיוחד באזורים כפריים או בקרבת הגבולות".

שיפורים נוספים שאפשר למצוא בו כוללים מערכת בלימה משודרגת עם חומרי חיכוך עמידים בעומס גבוה, חישוקי 18 אינטש קלים עם צמיגי all-terrain, ומערכת חשמלית מגובה באלטרנטור 240 אמפר לתמיכה בהתקנים אלקטרוניים רבים בחלל הנוסעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר