עלות שערורייתית

"חיילים של רבינו": הח"כים התגייסו להורדת מחירי הטיסות לאומן

יו"ר הקואליציה דוד ביטן, יו"ר הוועדה לצדק חלוקתי ח"כ מיקי זהר וח"כים נוספים, הבטיחו היום בדיון מיוחד לקדם את הוזלת מחירי הטיסות השערורייתיים לציון רבי נחמן באומן שבאוקראינה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
נחמן בנשעיה, יו"ר המזכירות של ברסלב (צילומים: באדיבות המצלם)

הוועדה לצדק חלוקתי בראשות ח"כ מיקי זוהר קיימה היום (שלישי) דיון שני בנושא הטענות לקיפוח והפקעת מחירי הטיסות לחסידי ברסלב הנוסעים לאומן בראש השנה.

בועדה השתתפו חברי המזכירות של ברסלב בראשותו של נחמן בנשעיה, וכן ראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין.

נחמן בנשעיה סיכם ל'כיכר השבת' את הדיון היום בועדה ואמר: "מה שהיה היום בוועדה, הוא התקדמות משמעותית בכל הנוגע למחירי הטיסות לאומן. צריך להבין שמדובר במחירים החורגים מהטעם הטוב, שכן הם מגיעים לרף של פי שלושה מהמחירים הנהוגים בכל ימות השנה".

לדבריו, "הבשורה הגדולה היא, שיו"ר הקואליציה דוד ביטן ויו"ר הוועדה מיקי זוהר הבטיחו להעביר את הטיפול בעניין הזה למשרד ראש הממשלה. אני מאמין שאם משרד ראש הממשלה ייכנס לעניין, נראה פישוט של הביורוקרטיה, וכל התירוצים ששמענו מנציגי אל על ורשות שדות התעופה האזרחית שישנן הגבלות רגולטוריות - ייעלמו".

"אני שמח לראות את ההתגייסות של חברי הכנסת. רואים כאן את הכח של הרבי. למרות שאינם קשורים ישירות לברסלב, הם נוסעים כל שנה לאומן ומבקשים להקל על רבבות המתפללים הפוקדים את הציון. כולם כאן 'חיילים של רבינו'", סיים בנשעיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר