טיפים מעשיים

איך נציל את הבגדים מהכתמים שמצטברים בתשעת הימים?

במשך שבוע וחצי עוברות המחשבות שטורדות את מנוחתנו: ערימות הכביסה מלאות הכתמים שמחכות לאחרי תשעה באב, והכתמים מתייבשים ונעשים קשים יותר, ומי יודע אם הבגדים ישובו להיות נקיים כבעבר. אולי הגיע הזמן לוותר ולזרוק את כל הכביסה לפח? (ניקיון)

כתמים שרק מחכים לכביסה. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בעבר, כדי להסיר כתמים מהבגדים היינו צריכים לעבוד קשה מאד. לשפשף אותם במשך שעות, לנסות 'עצות סבתא' שונות ומשונות (שבמקרה הטוב עזרו קצת, ובמקרה הפחות טוב- גרמו נזקים נוספים לבד ולבגד..) ולהקדיש כמה שעות טובות מחיינו לזמן הכביסה.

תשעת הימים בפתחנו וערימות הכביסה מצטברות, במיוחד במשפחות עם ילדים, ומתחילות לעלות על גדותיהן. פתאום, אולי, הרעיון להשליך את כל הבגדים לפח רגע אחרי תשעה באב, במקום לעמוד שעות על שעות לטפל בכתמים ולכבס, לא נשמע כל כך מופרך...

האם ישנן חולצות שנגזר דינן להישאר לעד עם כתם הספגטי מארוחת הצהריים? ומה עם המפה הלבנה החדשה שרק נפתחה וכבר נשפך עליה אותו מיץ שהחריב עליה את עולמה? בניגוד לעבר, ל"תרופות הסבתא" ולשאר שיטות העבודה שהיו מקובלות, היום, יש כבר פתרונות ייעודיים ואיכותיים שעושים קסמים ומשפרים משמעותית את איכות חיינו.

אבל חשוב לדעת ששיטות שאינן מקצועיות עלולות להזיק לבגד ולקבע את מצב הכתם.

אז לקראת המחשבות שטורדות את מנוחתנו למראה הכתמים הרבים שמתייבשים ומצטברים, קבלו כמה טיפים שישר אחר תשעה באב תוכלו להשתמש בהם, והכביסה תחזור להיות נקיה מכל רבב.

ניקוי הכתמים יכול להיעשות בכמה אופנים:

שפשוף - לכתמים קטנים וממוקדים מומלץ לבצע טיפול נקודתי. ניתן להיעזר באבקת וניש קליה גולד מהולה במעט מים, למרוח נקודתית על הכתם, לשפשף במשך חצי דקה, ולאחר מכן לשים במכונה כרגיל, והכתם ירד לגמרי.

השריה – לבגדים שמוכתמים בשטחים גדולים, או להסרת כתמים ממספר פריטים בו זמנית, מומלץ להשרות בכיור או בגיגית מים שמהולים עם וניש קליה גולד למשך חצי שעה והלכלוך ירד לגמרי.

לניקיון שוטף מקסימלי – בכלל, בכל כביסה רגילה, מומלץ להוסיף כף אבקת וניש קליה גולד לתא האבקה במכונה, מה שישלים את פעולת אבקת הכביסה הרגילה שלכם, ויעניק לכם תוצאות מושלמות של בגדים בוהקים מנקיון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר