בעיות בשלמות המשפחה? מרכז ברטוב לעזרתכם

אחרי שנים שבהן הרופאים פנו לטיפול בחלקה של האשה בתהליך שלמות המשפחה, יותר ויותר מחקרים מוכיחים: חלקם של הגברים בתהליך שווה לזה של הנשים. האם בעקבות התובנה הזאת נזכה ליותר הצלחות? (בריאות, שיווקי)

בעיות בשלמות המשפחה? מרכז ברטוב. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בשקט בשקט וכמעט מבלי שנשים לב לכך, תחום חקר "שלמות המשפחה" עובד בשנים האחרונות על הולדת תפיסה חדשה. על פי הקונספט הזה, חלקם של הגברים זהה לזה של נשים.

שנים של הרגל שלחו את הרופאים לבדוק את חלקן של הנשים בתהליך ואף להפנות אותן אוטומטית לטיפולים מפרכים, מכאיבים ויקרים. לעיתים על לא עוול בכפן.

לעומת זאת "לגבר יגיעו רק אם הבירור אצל האישה לא יעלה דבר", אומר ד"ר טל. "אלא שלנוהל הזה אין צידוק מדעי. מחקר שנעשה בארץ על ידי פרופ' אבי בן הרוש ופרופ' יעקב פרחי משירותי בריאות כללית, הראה כששלמות המשפחה נפגעת 30% מהסיבות הן בעיות של האשה, 30% הן בעיות אצל הגבר, 18% הן בעיות של שני בני הזוג ואילו 22% הנותרים הן בעיות שאינן ידועות וקשורות לסיבות שאינן ניתנות לאבחון רפואי באמצעים הקיימים היום"

לפני מספר שנים פתח פרופסור ברטוב את המרכז שלו לטיפולים בשלמות המשפחה בפתח תקווה ושינה את חייהם של אלפי זוגות שחוו שברון לב בתקווה לזכות בפרי בטן. גם המקרים הקשים ביותר, שרופאים אחרים "התייאשו", מטופלים אצלם בהצלחה לא מבוטלת, והשמועה עוברת מרופא לרופא ומבית חולים אחד למישהו בארץ ובחו"ל.

פרופסור ברטוב, אחד המומחים הגדולים בארץ בבעיות שלמות המשפחה עם מעל 35 שנות ניסיון ומחקר ומפתח שיטת imsi שזכתה לאחוזי הצלחה מרשימים הכרה בינלאומית מגדולי הפרופסורים והמטפלים בתחום ואף עברה את בחינתם הקפדנית של רבנים מהארץ ומחו"ל.

שיטת imsi מפלחת בעזרת מכשור טכנולוגי מתקדם ובלעדי מסוגו בארץ, וצוות מיומן בעל ניסיון של שנות מחקר ועבודה מעשית, תאים המתאימים להרחבת המשפחה, ומעלה בעשרות אחוזים את הצלחת הטיפולים, מניעת הפלות חוזרות בטרימסטר הראשון ועוד.

המוטו בפניה למרכז ברטוב הממוקם בפתח תקווה הוא, בדיקת כלל הגורמים במשפחה לבחינת הבעיות, והדרכים לפתרונן. כלל התהליך נעשה תוך שיתוף פעולה מלא עם הרופאים המטפלים, הרבנים המפנים והצוות הבכיר של מרכז ברטוב, מה שמביא להצלחות בס"ד וכולל צוות מורחב של רופאת נשים, אורולוג, וצוות מרכז המבצעים אבחון מורפולוגי מקיף שניתוח התוצאות שלו מביא לשינוי המיוחל.

למעשה, מרכז ברטוב הוא המקום היחיד בארץ המחזיק ברשותו באופן ישיר את כלל הבחינות וכלל הרופאים שבוחנים בו זמנית מכמה צדדים וזוויות את הבעיות, ואת הדרכים היעילות ביותר לפתרונן, וכמובן צירוף שיטת ה-imsi שמגדילה את אחוזי ההצלחה בצורה משמעותית.

כיום, ניתן לפנות ישירות למרכז ברטוב, בדרך פשוטה ובסודיות מוחלטת, על מנת לבדוק האם נוכל לעזור גם לכם להרחיב בשעה טובה ומוצלחת את המשפחה.

אם גם אתם חווים קושי בהרחבת המשפחה, ופניתם עד היום לסדרת הטיפולים שוב ושוב, זה הזמן לפנות למרכז ברטוב ובעז"ה לראות הצלחה | לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר