ספיישל אב

הדרכים שימנעו מכם להסריח בתשעת הימים

כמידי שנה נופלים תשעת הימים שבין ראש חודש אב לתשעה באב בתקופה הכי חמה של השנה. השילוב של החום והאיסור על מקלחות שוטפות גורם לאי נוחות. איך מתמודדים? (טיפים)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

כמידי שנה נופלים תשעת הימים שבין ראש חודש אב לתשעה באב בתקופה הכי חמה של השנה. השילוב של החום והאיסור על מקלחות שוטפות יכול לגרום לחוסר נוחות לאנשים שסביבכם. אז איך נלחמים על ריח טוב על אף האיסור להתקלח? השיטות (המלחיצות) לפניכם…

ההגנה הכי טובה היא ההגנה. בכדי לשמור על ריח גוף מאוזן ונעים, כדאי דבר ראשון להתחיל לצרוך מוצרים שעושים יותר טוב לגוף ולהימנע מהדברים שגורמים לגוף שלנו להוציא את הריח הרע.

מה כן? מזונות ירוקים, בעיקר עלים ירוקים. מזונות שורש כתומים. המון מי שתייה ומיצי ירקות. נסו גם,צמחי מרפא כמו כורכום, זרעי כוסברה, זרעי גדילן, שורש שן ארי, סרפד.

מה לא? מזונות חריפים - צ'ילי, בצל, שום, אלכוהול, קפה - או חומציים - בשר, עוף, שמרים ועוד. אוכל מעובד ומטוגן, חומרי טעם וריח, חומרים משמרים, תבלינים חריפים ורטבים מוכנים.

אם בכל זאת יש קצת ריח לא נעים, ניתן להילחם בו במספר דרכים טבעיות.

לפת. כן, הירק הזה מכיל המון רכיבים אנטי-בקטריאליים המסייעים לגוף בחיסול הבקטריות שגורמות לריחות גוף רע. בנוסף, הוא מקור מעולה לויטמין C ורכיבים תזונתיים המשפרים את ריח הגוף.

מה? רגע, איך? חתכו 2-3 חתיכות קטנות ושימו אותם בבלנדר כדי להכין משחה, שימו את המשחה במסננת קטנה והפעילו לחץ עם כפית כדי להוציא את המיץ. מרחו את המיץ מתחת לבית השחי ובאזורים מזיעים. חכו עד התייבשות, ושטפו עם מים פושרים. השתמשו בטיפול בכל בוקר כדי להימנע מריחות גוף רעים למשך 10 שעות. ניתן גם להוסיף את הלפת לתזונה שלכם.

דרך נוספת ולא פחות הזויה היא שימוש באבקת סודה לשתיה, שמסייעת בספיגת לחות מהעור. בנוסף, היא יכולה לספוג זיעה, להפחית ריחות גוף, ולחסל בקטריות. היא פועלת ממש כמו דאודורנט טבעי.

מה ואיך? כף אבקת סודה יחד עם מיץ לימון יספיקו לכם לעת עתה. ערבבו את שני המצרכים, מרחו בבית השחי. השאירו למשך מספר דקות ולאחר מכן שטפו במים. מומלץ מאוד להימנע מלשפשף את הבלילה על העור.

לא התחברתם? ערבבו כמות שווה של אבקת סודה וקורנפלור. מרחו ישירות בבית השחי, ותקבלו הגנה למספר שעות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר