"השודד האמריקאי"

השתמש במסכה וכיסוי ידיים בשודים - ונלכד

נעצר השודד האמריקאי במסיכת פנים וכיסוי לידיים לאחר שביצע מספר מעשי שוד בת"א ואזור המרכז כנגד בנקים, חנויות תכשיטים וצ'יינג'ים. היום יובא להארכת מעצר (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
המסכה וכיסוי הידיים (צילום: דוברות המשטרה)

יחידה מרכזית במשטרה עצרה חשוד בגין מספר מעשי שוד שבוצעו בשנים האחרונות ברחבי ת"א, הצפון ואזור המרכז. בשלב זה של החקירה, מדובר ב-7 מעשי שוד אשר בוצעו בבנקים, בחנות תכשיטים ובצ'יינג'ים.

החשוד נעצר ביום שלישי בשבוע שעבר, ברח' חנקין בחולון, לאחר שהחשיד בעלי צ'יינג' במקום, כשהוא נראה מתצפת על הצ'יינג' ונקלט במצלמות האבטחה. עוד החשיד את בעלי הצ'יינג' משום שככל הנראה נשא עליו אקדח.

הבעלים הזעיקו משטרה שהגיעה תוך דקות ספורות למקום, אך החשוד, שחשש כי עלו על עקבותיו, הצליח להימלט לאוטובוס שנסע לכיוון רח' סוקולוב שבחולון.

השוטרים דלקו אחריו והצליחו לעצור את האוטובוס ולגשת לחשוד. תחילה הציג עצמו כדובר אנגלית בלבד, אך מתחקור מעמיק של השוטרים ובחיפוש בכליו, התברר כי הוא נושא עימו תעודת זהות ישראלית.

בנוסף, השוטרים איתרו בכליו את משקפיו, אשר תאמו למשקפי השודד מאירועי השוד השונים, כפי שנקלטו במצלמות האבטחה.

לאחר שהחשוד נעצר, נערך חיפוש בביתו, שם מצאו השוטרים מסיכות פנים וידיים, בהם החשוד עשה שימוש בעת ששדד בנקים ברחבי ת"א. כמו כן, נמצאו ברשותו אקדחים וכן כל פרטי הלבוש, שגם הם שימשו אותו בשעת השודים.

ביום ג' כאמור נעצר החשוד והוא הובא למחרת לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בת"א, אז הורה כב' ביהמ"ש על הארכת מעצרו עד מחר ה-26.7.17. הבוקר, בדיון בהארכת מעצרו של החשוד בן 26 מבני ברק, המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בשנית. החקירה נמשכת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר