יוגש כתב אישום

מצית סדרתי בבאר שבע: הצית ארונות חשמל

תושב באר שבע נתפס "על חם" כשהוא מצית ארונות חשמל בעיר. החשוד הצית ארונות חשמל באופן סדרתי וגרם לנזק כבד. כתב אישום יוגש נגדו היום על ידי הפרקליטות (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

במהלך היום (רביעי), עם סיום החקירה על ידי חוקרי משטרת ישראל, בכוונת פרקליטות מחוז דרום להגיש כתב אישום כנגד מצית סדרתי שנהג להצית ארונות חשמל בשכונה ד' בבאר שבע בשבועות האחרונים.

החשוד תושב באר שבע (46) נעצר "על חם" בזמן ניסיון הצתת ארון חשמל בשכונה ד' בבאר שבע, במהלך פעילות מודיעינית יזומה של בלשי המשטרה לפני כשבועיים. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והיום יוגש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

העצור, חשוד בשש הצתות ברחובות סמוכים בשכונה ד' בעיר כאשר באחת ההצתות פונו, שבעה מתושבי הבניין מתוכם ילדים קטנים לטיפול רפואי בבית חולים בעוד שבשאר האירועים, למרבה המזל, האש כובתה על ידי דיירי הבניין ושוטרים לאחר שנגרם נזק כבד לרכוש ולפני פגיעות בנפש.

"אירועים אלו, מעבר לפגיעה הכבדה ברכוש תושבי השכונה, סיכנו את שלומו וביטחונו של הציבור וזרעו פחד בתושבי השכונה ומשטרת ישראל פעלה ותמשיך לפעול בנחישות תוך הפעלת כלל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להגן על שלום ורכוש הציבור, לעצור את מבצע העבירה ולהשיב את תחושת הביטחון על כנה", נמסר מהמשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר