בין הזמנים

אטרקציות לילדים ולמשפחה: חוויה בחווה

איך אפשר להעביר יום שלם בחופשה עם כל הילדים, הקטנים והגדולים, ביחד ובכייף? התשובה לכך כנראה תהיה בחוויה בחווה. רכיבה על חמורים, מגלשות מים, פינת ליטוף ועוד ועוד. כן, הכל כלול במחיר. כן, התשלום הוא על כל היום ואפשר לצאת ולחזור. כן, המחיר הוא באמת זול (בין הזמנים)

חוויה בחווה. אטרקציות לילדים ולמשפחה. (צילום: חוויה בחווה)

לקראת בין הזמנים, כיכר השבת בפרוייקט מיוחד אוסף עבורכם את כל המקומות שבהם אתם פשוט חייבים לבקר: פעילויות, אטרקציות וכל מה שצריך לקראת חופשת הקיץ שתזכרו עוד המון זמן.

חוויה בחווה

מה קורה שם? במושב בית חלקיה, על כביש 3 קרוב ליד בנימין, תוכלו לבלות כל המשפחה יום שלם של פעילויות ואטרקציות, לילדים ונוער: עולם הטבע והחי ועוד במחירים שווים לכל נפש - אתם יכולים מעכשיו כבר לסמן וי על יום מלא להעביר בחופשה.

חוויה בחווה | יום שלם של פעילויות לכל המשפחה והילדים | לפרטים: 08-8597168 | או במייל: a0527635933@gmail.com

מה עושים שם? מגוון האטרקציות רחב ואנחנו מקווים שתספיקו את הכל. מתנפחים, מגלשות מים (הפרדה בין בנים ובנות), רכב מתהפך, קרוסלה חשמלית, אפיית פיתות, חליבת עיזים והסבר מרתק על סימני הטהרה והצאן, רכיבה על חמורים, פינת יצירה, סיור בטרקטור בשדות, וכמובן חיות המשק הרבות ברחבי החווה: ברווזים, שרקנים, תרנוגולות, ארנבות ועוד עם פינת ליטוף, ועוד ועוד.

רכיבה על סוסים: עבור הבחורים והילדים הגדולים ישנה אטרקציה מיוחדת בחוויה בחווה: טיולי סוסים בטבע עם מדריכים מוסמכים. תוכלו לצאת זוגות, חברים או קבוצות ברחבי שטחי המושב בין השדות במסלולים מאתגרים ומהנים.טיולי הסוסים בתשלום נפרד ובתיאום מראש. במהלך השנה, בחוויה בחווה ישנה גם רכיבה טיפולית דרך קופת החולים - טיפול עם מדריכים מקצועיים. לפרטים נוספים: 08-8597168.

איך מגיעים ומתי? מיקום החווה במרכז הארץ, מביא לכם אופציה נוחה להגיע מכל המקומות. מירושלים ובני ברק, חצי שעה נסיעה בלבד, ומאשדוד רבע שעה בלבד. אפשר לבוא כל יום בשבוע בין השעות 12:00-20:00 וביום שישי משעה 11:00 ועד שעתיים לפני כניסת שבת.

כמה עולה? בחוויה בחווה לקחו על עצמם להביא פעילויות לילדים ולמשפחה במחירים נוחים כדי להוזיל עד כמה שניתן את חווית בין הזמנים. המחיר לילד - 42 ש"ח בלבד, ולמבוגר - 25 ש"ח. הורה שני חינם מעל 4 ילדים.

אפיית פיתות.
רכב מהתפך.
טיולי טרקטור.

בין הזמנים: בשביל לצאת לחופשה עם כל המשפחה, זוהי אטרקציה חסכונית. הכרטיס לחוויה בחווה הוא יומי וניתן לצאת ולחזור כמה שרוצים במהלך היום. כך תוכלו לקחת הפסקה באמצע וללכת לכיוון פינות הישיבה המוצלות, לעשות פיקניק או מנגל, ולחזור מייד כדי להספיק כמה שיותר פעילויות שיש לחוויה בחווה להציע.

חוויה בחווה | יום שלם של פעילויות לכל המשפחה והילדים | לפרטים: 08-8597168 | או במייל: a0527635933@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר