פונה לבית החולים

ילד חרדי רכב על אופניו ונדרס על ידי הרכבת הקלה

באזור גבעת התחמושת בירושלים אירעה תאונת דרכים, בה נפצע בינוני ילד חרדי כשנסע באופניים, כשנדרס על ידי הרכבת הקלה. הוא פונה לבית החולים עם חבלה בראשו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילומים: יהודה עלימה, דוברות איחוד הצלה. תמונה ראשית, מדברים תקשורת)

באזור גבעת התחמושת בירושלים אירעה לפני זמן קצר (רביעי) תאונת דרכים, בה נפצע ילד חרדי כבן 12 באורח בינוני מפגיעת הרכבת הקלה.

הכוחות במקום העניקו טיפול רפואי ראשוני לילד, שנדרס על ידי הרכבת בעת שרכב על אופניו. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם עם חבלת ראש.

נחום ברנשטיין סגן ראש סניף איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בנער שרכב על אופניים שסובל מפגיעה בראשו עקב תאונה עם מעורבות הרכבת הקלה. האופניים היו לכודות תחת הרכבת. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ומצבו מוגדר בינוני".

בשלב זה פועלת הרכבת בשירות מקוצר בין התחנות הר הרצל לתחנה המרכזית ובין תחנת חיל האוויר (פסגת זאב) לגבעת התחמושת.

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "נער שרכב על אופניים נפגע בתאונה עם מעורבות הרכבת הקלה בסמוך לתחנת הרכבת בגבעת התחמושת. מתנדבי רפואת חירום של הארגון העניקו לו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה ומצבו מוגדר בינוני. נסיבות התאונה בבדיקה".

דוברות מד"א: בשעה 15:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על רוכב אופניים שנפגע מהרכבת הקלה בסמוך לתחנת גבעת התחמושת בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם ילד כבן 12 במצב בינוני, בהכרה עם חבלה בראש.

מדוברות המשטרה נמסר: "לפני זמן קצר אירעה ת.ד בין רוכב אופניים לרכבת הקלה באזור גבעת התחמושת. רוכב האופניים פונה מהמקום במצב בינוני לביה"ח. בוחני אגף התנועה יצאו למקום התאונה ופתחו בחקירה. תנועת הרכבת לכיוון צפון הופסקה".

חברת 'סיטיפס' (מפעילת הרכבת) מצידה, פרסמב הודעה בה היא "מבקשת להזכיר כי כניסה לתחום המסילות ובכלל זה רכיבה על אופנים על גבי המסילות, אסורה ומסוכנת!".

(צילום: מדברים תקשורת)
(צילום: מדברים תקשורת)
הגדלה
(צילום: מדברים תקשורת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר