מה היה קורה אם כולם היו לובשים את אותם בגדים?

היצירתיות ועידוד למחשבה מקורית, הן חלק חשוב מהתפתחות הילד. דרך אחת להביא דרור לילד להביע את עצמו קשורה לבגדים אותו הוא בוחר ללבוש. כל מה שצריך עכשיו זו רק קולקצייה צבעונית שתביא לו את מגוון האפשרויות לבחור (אופנה וסטייל, שיווקי)

גיוון ואיכות בבגדים. מותג catimini. (צילום: קטימיני צרפת)
,תארו לכם עולם שבו כל הילדים לובשים אותו דבר. האם כולם יהיו שמחים? האם הילדים יוכלו להביע רגש ייחודי, אופי שונה או אפילו להתקדם בדרכים אחרות ומגוונות?,לפעמים הורים מלבישים את ילדיהם בהתאם למצב הרוח האישי שלהם, אם ההורים מרגישים חגיגיים הם ילבישו את הילד בלבן, אם הם ממהרים הצבעים יהפכו למערבולת, ואם יש זמן - יכול להיות שהם ילבישו את הילד כפי שהם היו רוצים שילבישו אותם שהם היו קטנים.,התפתחות הילד והפיכתו לאישיות עצמאית, בעלות דעה ורצונות, מקושרת היטב לבגדים אותו הוא לובש. אנחנו יודעים עד כמה הבגדים וצבעיהם, סוגי המותג השונים ובכלל בכל מה שקשור לאופנה, חשובים לסגנון האישי של הלובש אותם ועמדותיו.,מותג catimini הידוע שכבר כבש את כל עולם הילדים בעולם בזכות הקולקצייה הייחודית, משיקה עתה את האתר מכירות בישראל. המותג ידוע באיכות הבדים, רמת התפירה הגבוהה, והעיצובים שלקוחים מעולמות רבים ודמיוניים שקשה להתעלם מהם שמגיע עד אליכם הבייתה. ,מוזמנים לבקר בחנות הדגל של מותג catimini הממוקמת בקניון TLV fashion של גינדי, ובחנות קטימיני בכיכר המדינה | לא משנה מה תבחרו מהקולקצייה, הילדים שלכם יבחרו אותם. תראו בעצמכם,,מהכפתור ועד הנעליים הכל מחושב, וישר שרואים את הילד, הבחור, הילדה, הנערה, הגבר, האישה - רואים את הבגדים אותם הוא לובש ויכולים להבין דבר או שניים על המהות של האדם העומד לפנינו.,הדרך לשם מתחילה כבר אצל הילדים.לתת לילד או הילדה לבחור את הבגדים אותם ילבש מחר יכול להוות גשר לחייו האישיים והפנימיים. האם בחר לגן בצבעים שמחים? האם בחרה בבגדים חגיגיים? האם הוא מעוניין ברעש ועוצמה, האם היא מעוניינת בשקט ושמרנות? האם היא אוהבת בגדים פרחוניים ומלאי צורות, האם הוא בוחר בניגודים או בגוון אחיד?,,כל זאת ועוד יכולים להעיד על האופי הפנימי המתפתח של הילד או הילדה. נתינת בחירה לילדים לבחור בעצמם את הבגדים, מביאה ליצירתיות ומעודדת למחשבה מקורית ועצמאית שגדלה לאט לאט לאופי חזק ועוצמתי.,בשביל זה צריך קולקציית בגדים מתאימה, מגוונת, מלאת חיים וצבעונית, שיש בה את כל האפשרויות שיש להציע לילד. ,,צילום וידאו: catimini,מוזמנים לבקר בחנות הדגל של מותג catimini הממוקמת בקניון TLV fashion של גינדי, ובחנות קטימיני בכיכר המדינה | לא משנה מה תבחרו מהקולקצייה, הילדים שלכם יבחרו אותם. תראו בעצמכם,צפו בגלריית התמונות מקולקציית אביב-קיץ של מותג catimini. צילום: מלי פנסו סטודיו מלינקה ,

תארו לכם עולם שבו כל הילדים לובשים אותו דבר. האם כולם יהיו שמחים? האם הילדים יוכלו להביע רגש ייחודי, אופי שונה או אפילו להתקדם בדרכים אחרות ומגוונות?

לפעמים הורים מלבישים את ילדיהם בהתאם למצב הרוח האישי שלהם, אם ההורים מרגישים חגיגיים הם ילבישו את הילד בלבן, אם הם ממהרים הצבעים יהפכו למערבולת, ואם יש זמן - יכול להיות שהם ילבישו את הילד כפי שהם היו רוצים שילבישו אותם שהם היו קטנים.

התפתחות הילד והפיכתו לאישיות עצמאית, בעלות דעה ורצונות, מקושרת היטב לבגדים אותו הוא לובש. אנחנו יודעים עד כמה הבגדים וצבעיהם, סוגי המותג השונים ובכלל בכל מה שקשור לאופנה, חשובים לסגנון האישי של הלובש אותם ועמדותיו.

מותג catimini הידוע שכבר כבש את כל עולם הילדים בעולם בזכות הקולקצייה הייחודית, משיקה עתה את האתר מכירות בישראל. המותג ידוע באיכות הבדים, רמת התפירה הגבוהה, והעיצובים שלקוחים מעולמות רבים ודמיוניים שקשה להתעלם מהם שמגיע עד אליכם הבייתה.

מוזמנים לבקר בחנות הדגל של מותג catimini הממוקמת בקניון TLV fashion של גינדי, ובחנות קטימיני בכיכר המדינה | לא משנה מה תבחרו מהקולקצייה, הילדים שלכם יבחרו אותם. תראו בעצמכם

קולקציית catimini אביב-קיץ 2017. צילום: מלי פנסו סטודיו מלינקה

מהכפתור ועד הנעליים הכל מחושב, וישר שרואים את הילד, הבחור, הילדה, הנערה, הגבר, האישה - רואים את הבגדים אותם הוא לובש ויכולים להבין דבר או שניים על המהות של האדם העומד לפנינו.

הדרך לשם מתחילה כבר אצל הילדים.לתת לילד או הילדה לבחור את הבגדים אותם ילבש מחר יכול להוות גשר לחייו האישיים והפנימיים. האם בחר לגן בצבעים שמחים? האם בחרה בבגדים חגיגיים? האם הוא מעוניין ברעש ועוצמה, האם היא מעוניינת בשקט ושמרנות? האם היא אוהבת בגדים פרחוניים ומלאי צורות, האם הוא בוחר בניגודים או בגוון אחיד?

קולקציית catimini לילדים. מותג ייחודי. צילום: מלי פנסו סטודיו מלינקה

כל זאת ועוד יכולים להעיד על האופי הפנימי המתפתח של הילד או הילדה. נתינת בחירה לילדים לבחור בעצמם את הבגדים, מביאה ליצירתיות ומעודדת למחשבה מקורית ועצמאית שגדלה לאט לאט לאופי חזק ועוצמתי.

בשביל זה צריך קולקציית בגדים מתאימה, מגוונת, מלאת חיים וצבעונית, שיש בה את כל האפשרויות שיש להציע לילד.

צילום וידאו: catimini

מוזמנים לבקר בחנות הדגל של מותג catimini הממוקמת בקניון TLV fashion של גינדי, ובחנות קטימיני בכיכר המדינה | לא משנה מה תבחרו מהקולקצייה, הילדים שלכם יבחרו אותם. תראו בעצמכם

צפו בגלריית התמונות מקולקציית אביב-קיץ של מותג catimini. צילום: מלי פנסו סטודיו מלינקה

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית