עונש מאסר של שלושה חודשים נגזר על אדם שהרג דג

מי שהעיד נגד הנאשם, היה ילד בן 9, בנה של האישה המותקפת. התביעה אמרה כי הרג הדג גרם לטראומה לילד, ולכן היא דורשת להטיל עונש מאסר על הנאשם (חדשות, בעולם)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

תשעת הימים ורבים מאיתנו אוכלים בימים אלו דגים בעקבות האיסור לאכול בשר. אכילת הדגים, איך לומר זאת בעדינות... כרוכה בהריגתם. לכן בטח יעניין אתכם לשמוע שבקונטיקט נגזר עונש של שלושה חודשי מאסר על אדם שהרג דג במהלך עימות שפרץ עם בת זוגו.

על פי הדיווח בתקשורת המקומית, בשלהי חודש אפריל האחרון נשלחו שוטרים לבית פרטי בבריסטול לאחר שהתקבל דיווח על ריב קולני ואלים שפרץ בין בני הזוג. הגבר, על פי הדיווחים השחית רכוש בבית, ואף השתמש באלימות כלפי אישתו.

אלא, שמה שתפס את תשומת לבם של השוטרים, הייתה העובדה שמלבד האלימות והשחתת הרכוש, הגבר לקח את דג המחמד המשפחתי מסוג קרב סיאמי, וקרע אותו במו ידיו לשתיים. הוא הודה באשמה במסגרת הסדר טיעון, ולכן קיבל עונש מאסר מקוצר של שלושה חודשים.

מי שהעיד נגד הנאשם, היה ילד בן 9, בנה של האישה המותקפת, שסיפר כי הנאשם הרג את הדג המשפחתי לעיניו. התביעה הסבירה מדוע ביקשה עונש חמור למעשה - בכך שהאדם הרג את אדם לעיני הילד וגרם לו לטראומה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר