חדש בטלגרם: תמונות שמוגבלות בזמן ונמחקות

מעתה ניתן לשלוח באפליקציית המסרים תמונות מוגבלות בזמן שנמחקות לאחר הזמן המוגדר. במקרה של צילום מסך תקבלו הודעה על כך. בגרסה החדשה שיפורים נוספים (אפליקציות)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אפליקציית המסרים המידיים 'טלגרם' שוב צעד טכנולוגי לפני המתחרה הראשית וואטסאפ כשהיא מתעדכנת עם תמונות וסרטונים שמשמידים את עצמם לאחר זמן מוגבל מראש. עדכון התוכנה ששוחרר אתמול כולל שיפורים נוספים, אבל התכונה דמויית הסנאפצ'ט הזו היא המרכזית שבהם.

עד כה ניתן היה לקבוע טיימר על קבצים בטלגרם רק במסגרת של שיחה סודית. עכשיו הפיצ'ר הזה מגיע גם אל השיחות הרגילות באפליקציה.

איך זה עובד? במסך שליחת הקבצים בוחרים בתמונה או בסרטון הרצויים, אז נפתח מסך עריכה - גם הוא אגב מחודש לגמרי ומציע אפשרויות עריכה חדשות בממשק שעוצב מחדש. בתחתית המסך, לחיצה על אייקון השעון תאפשר הגדרה של משך הזמן שבו התמונה או הסרטון יהיו זמינים בשיחה. ברגע שעבר הזמן, תקפוץ הודעה כי התוכן פג תוקף.

בדומה לשיחות הסודיות, עכשיו גם בשיחות הרגילות ברגע שהצד השני מבצע צילום מסך של תמונה שהועברה עם טיימר מוגדר, תתקבל מיידית התראה אצל הצד השולח. זה אמנם לא מונע מצילום המסך להתבצע, אבל תכונה הזו מביאה לידיעת השולחים שהפעולה בוצעה ויכולה להרתיע את המקבל במקרים רבים.

עוד עדכונים בגרסה החדשה, כוללים אפשרות עריכה של "מידע אישי" - רשימה ביוגרפית קצרה שתופיע באיזור הפרופיל האישי, ממש מתחת לתמונה בדומה לפרופיל בטוויטר. בנוסף, מבטיחים בטלגרם מהירות גבוהה יותר בהורדת תמונות מערוצים בעלי מספר רב של משתמשים, וגם סטיקרים חדשים שנמתחים על פני המסך כולו.

רבים מגדירים את טלגרם כ"וואטסאפ רק יותר טוב" האפשרויות הרבות בתוכנה אכן יכולות להצדיק את התואר עכשיו רק נשאר לאפליקציה להיות גם פופולרית יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר