צדיק המזוזות

עשרות אלפי איש בהילולת הצדיק רבי משה בן טוב זצ"ל

את המעמד פתח בנו וממשיך דרכו הרב שמעון בן טוב, נשיא מוסדות דור ודור, בדברי הספד וחיזוק מהליכותיו של אביו הצדיק רבי משה בן טוב זיע"א והדגיש לציבור שצדיקים גדולים במיתתם יותר מבחייהם. צפו בתמונות מההילולא (חרדים, שיווקי)

ההדלקה המסורתית בהילולא. (צילום: שלומי כהן)

למעמד ההילולא היו השנה שני שיאים: אחד, הכנסת ספר תורה לבית המדרש של המוסדות, הספר תורה נכתב לעילוי נשמתו של צדיק המזוזות רבי משה בן טוב זיע"א. התהלוכה הייתה ברוב עם ממתחם קבלת הפנים לציונו הקדוש שברחבת הר המנוחות ירושלים, בראש התהלוכה נכחו הרב שמעון בן טוב, הראשל"צ הרב שלמה עמאר הרב ישראל מלכה מבת ים, הרב שכנזי, הרב ברוך שרגא, והאחים הרב ראובן, דן, ויצחק בן טוב יחד עם כל הציבור הקדוש שהגיע מכל קצוות הארץ ומירושלים, חסידים ואנשי מעשה, רבנים ואישי ציבור ובמיוחד מאיר תורג'מן סגן ראש עיריית ירושלים ומחזיק תיק הבניה, אשר קשור באופן אישי למוסדות, ושזכה לראות ניסים אצל צדיק המזוזות..מארצות הברית הגיע הנגיד רבי מיכאל זוהר שהגיע יחד עם כל משפחתו במטוס מיוחד.

לאחר מעמד הכנסת ספר התורה קיים הרב שמעון בן טוב את ההדלקה המסורתית לעילוי נשמת אביו הקדוש מול רחבת הציון הקדוש, ובחצות התקיים מעמד התפילה המיוחדת למעוכבי זיווג וזרע של קיימא, לפי תפילה מיוחדת שתיקן אביו הקדוש, כי ידוע שהתפילה על ציונו הקדוש של צדיק המזוזות פועלת רבות ונצורות למען כלל ישראל, ובמיוחד ביום ההילולא ה באב.

את התפילה ערך הרב שמעון בן טוב, כשלצידו אחיו, רבנים חשובים, ומניין אברכים יחידי סגולה מיקירי ירושלים, שקרעו את השמים בבכיות, תפילה ותחנונים למען מעוכבי זיווג וזש"ק, כי ידוע הוא שמפתח הילדים היה בידיו של אביו הקדוש צדיק המזוזות רבי משה בן טוב זיע"א.

הרב שמעון בן טוב שיתף את הציבור הקדוש בפעילות המבורכת של מוסדות דור ודור למען הטהרה בעם ישראל, שנעשית דרך המוקד המבורך של המוסדות, אשר בזכות הפעילות שלו, זוכות כאלף נשים כל חודש להגיע לטהרה קבועה.

עם גמר ההילולא הודו במוסדות דור ודור לכל התורמים והמסייעים לנו בפעילות כל השנה, ולרב ישראל בן טוב בנו של רבי שמעון שפועל רבות כל השנה למען המוסדות בארץ ובעולם בכלל, ולמען ההילולא בפרט, ולאחים דן וראובן בן טוב על הצלחת האירוע המושלם שטובת הציבור וכלל ישראל עומדת לנגד עיניהם כל השנה: "ומכאן שלוחה הברכה וההצלחה למורנו הרב שמעון בן טוב נשיא המוסדות שימשיך להצליח ולהוביל את המוסדות לכבודו של אביו ולמען כלל ישראל, ויחד עם כל ישראל נזכה לביאת משיח צדקנו בקרוב ממש".

צפו בגלריית התמונות. צילום: שלומי כהן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר