שפטל מערער לעליון

כניסת אלאור אזריה לכלא - ביום רביעי בשבוע הבא; אמו התמוטטה

פרקליטו של אלאור אזריה עו"ד יורם שפטל הודיע, כי בכוונתו לערער לבית המשפט העליון על ההרשעה בהריגה. הכניסה לכלא - בשבוע הבא. אמו של אלאור התמוטטה מחוץ לאולם בית הדין (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אלאור אזריה, היום (צילום: דנה קופל, ynet)

אושרה אזריה, אמו של אלאור אזריה, התמוטטה לאחר דחיית הערעור על הרשעת בנה אלאור, והיא נבדקה מחוץ לבית הדין על ידי פראמדיק צבאי.

עוד קודם ביקש פרקליטו של אזריה, עו"ד יורם שפטל, לדחות את כניסת מרשו לכלא לריצוי 18 חודשי המאסר שאושרו היום לגביו - עם דחיית ערעורו - ב-45 ימים.

אזריה מגיע לבית הדין, היום (צילום: אבי חי, ynet)

התובע הצבאי עו"ד נדב ויסמן הגיש את עמדתו השוללת דחייה שכזו, אך לבסוף נעתרו השופטים לדחייה בת עשרה ימים בלבד בתחילת ריצוי העונש.

בימים אלו מתכוון כאמור שפטל לבקש מבית המשפט העליון אישור להגיש ערעור מחודש, ובמידה ותאושר הבקשה - מה שכלל לא בטוח - יתכן ואלאור אזריה יגיע לדיונים בערעור כשהוא במדי אסיר.

מחוץ לבית הדין, לאחר דחיית הערעור, אמר צ'רלי אזריה אביו של אלאור: "אני רוצה להודות לעם השפוי שהגיעו לעודד ולתמוך. 90 אחוז יודעים שאלאור זכאי, הפרוטוקולים מדברים בעד עצמם".

באשר להתמוטטות של אשתו, אמר בעלה: "אני רוצה לראות אם שרואה את הבן שלה כבר 16 חודשים במעצר פתוח - איך היא תרגיש? תפעילו את הדמיון שלכם".

עו"ד שפטל, היום (צילום: אבי חי, ynet)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר