המשימה האחרונה: איך לגרום לילד לעזוב את גן המשחקים בקלות

נמאס לכם להצטייר כהורים חסרי סמכות? הנה שיטה פשוטה ויעילה במיוחד שתגרום לילדים להתנתק מגן המשחקים ולחזור הביתה (חינוך ילדים, משפחה)

"המשימה האחרונה" (צילום: shutterstock)

יצאתם עם הילדים לגן השעשועים או לבריכה, השעות עוברות, זמן ארוחת הערב והשינה מתקרב בצעדי ענק, אבל כמו תמיד טקס הפרידה מהמתקנים מתיש וסוחט מכם את טיפות האנרגיה האחרונות.

כל מה שאתם רוצים זה לקפל ציוד ולחזור הביתה, ובתגובה אתם שומעים את המשפט: "פעם אחרונה ודי!" - במקרה הטוב או זוכים להתעלמות מוחלטת למרות שגרונכם כבר ניחר מאינספור הפעמים שקראתם להם.

נמאס לכם להצטייר כהורים חסרי סמכות? הנה שיטה פשוטה ויעילה במיוחד בשם "המשימה האחרונה" שתגרום לילדים להתנתק מגן המשחקים, הבריכה או הפארק - בלי שתאבדו את הביטחון ביכולות ההוריות שלכם.

איך זה עובד?

במקום להתמקח עם הילדים על עוד סיבוב בקרסולה, כנסו איתם למשחק. לא, לא פיזית, אלא תנו להם משימה חווייתית אחרונה אותה תוודאו שהם מבצעים.

המשימה יכולה להיות לגלוש במגלשה פעמיים תוך 2 דקות ומיד לרוץ לחנייה או לשער הגן (בזהירות, כן?). הורים רבים גילו כי ילד שחש מאותגר יציית בצורה קלה יותר להוראות המגיעות "מהמפקד".

כמובן שישנם עוד מספר רב של משחקי פקוד-נפקד בהם חש הילד שהוא יוזם מרצונו וכי מאמץ קטן שלו יוביל אותו להישג שיזכה אותו באמון מצד המפקדים.

למעשה, את הטיפ הזה תוכלו ליישם גם במטלות הבית ובשאר תחומי החיים בהם הילדים נוטים להתעלם מגבולות שאתם מנסים להציב שוב ושוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר