הספארי מחפש שם לקופיף החדש שנולד

נכון לעכשיו עוד לא ידוע זוויג הילוד כיוון שרוב הזמן הוא צמוד לאמא, כשיתבגר קצת ויתרחק מאמא יוכלו המטפלים לראות אם מדובר בזכר או בנקבה. לגורה או הגור החדש עוד אין שם וכמיטב המסורת בספארי, מחפשים לו (או לה) שם המתחיל באות ג'. יש לכם רעיון? (תיירות)

(צילום: טיבור יגר)

מזל טוב למשפחת הסיאמנגים.

לאחרונה נולד גור או גורה חדשים לאמא ג'מבי ואבא יאן. האח הגדול גור, בן שנתיים וארבעה חודשים, מקבל יפה את התוספת החדשה למשפחה ומבלה עכשיו את רוב הזמן עם אבא, כי אמא עסוקה עם התינוק החדש.

הסיאמנגים הם קופי אדם השייכים למשפחת הגיבוניים. כמו כל מיני הגיבונים, גם הסיאמנגים חיים ביערות טרופים בדרום מזרח אסיה. את רוב היום הם מבלים על העצים בגובה של 20-35 מטרים, שם הם ניזונים מעלים ופירות, ואף מחרקים ופרוקי רגליים אחרים.

בדומה לשאר מיני הגיבונים, גם הסיאמנגים הם מונוגמים - חיים בזוגות קבועים לאורך כל החיים.

במשפחת סיאמנגים נמצא לרוב את זוג ההורים עם שניים עד שלושה צאצאים צעירים. זוג ההורים שומר על הטריטוריה באמצעות השמעת שירים, לרוב מוקדם בבוקר. שירת הסיאמנגים שלנו בספארי מוכרת לכולם ונשמעת היטב בכל רחבי הספארי.

הסימאנגים נמצאים בסכנת הכחדה בעיקר בשל צייד וכריתת יערות הגשם באזורי המחייה שלהם במלאזיה ואנידונזיה. בוגרים רבים נהרגים על ידי ציידים לא חוקיים התופסים את הגורים למכירה כחיות מחמד. משפחת הסיאמנגים בספארי היא חלק מגרעין רבייה אירופאי של מין זה והגור החדש הוא השני שנולד אצלנו.

וברוח השמחה הזו הספארי מקיים מבצע למשפחות ברוכות ילדים, מחיר כניסה 63 ₪ למשפחות עם חמישה ילדים ומעלה. ילד חמישי ומעלה אינו משלם.

צפו בתמונות של המשפחה החדשה. צילום: טיבור יגר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר