אחרי 8 ימים בתפקיד

הטלטלה בבית הלבן נמשכת: מנהל התקשורת החדש הודח

שמונה ימים בלבד מאז מינויו של אנתוני סקרמוצ'י למנהל התקשורת החדש בבית הלבן - הערב הוא הודח מתפקידו. התקשורת האמריקנית: ראש הסגל שהושבע היום ביקש להדיח את סקרמוצ'י (עולם)

(צילום: שאטרסטוק)

דרמה בארה"ב: שמונה ימים בלבד אחר שנכנס לתפקידו כמנהל התקשורת של הבית הלבן, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ החליט הערב (שני) להדיח מתפקידו את אנתוני סקרמוצ'י - שמאז מינויו הספיק לכהן בתפקיד שמונה ימים בלבד.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת האמריקנים, בהם "ניו יורק טיימס" ו"פוליטיקו", הצעד של טראמפ יצא לפועל לבקשתו של ראש הסגל החדש של הבית הלבן ג'ון קלי. קלי, יודגש, הושבע לתפקיד אך לפני שעות ספורות, זאת לאחר פיטוריו של ראש הסגל הקודם ריינס פריבוס בשבוע שעבר.

סקרמוצ'י, שטראמפ הודיע על מינויו לפני עשרה ימים, הפך לכוכב שערוריות עוד לפני שנכנס בפועל לתפקיד, זאת לאחר שבראיון שהעניק בעקבות המינוי השתלח באנשי הצוות הבכירים בבית הלבן וביועציו של טראמפ בשפה בוטה במיוחד. את פריבוס, שכאמור פוטר כמה ימים לאחר מכן, כינה סקרמוצ'י "סכיזופרן ופרנואיד".

בהמשך, תקף סקרמוצ'י גם את האסטרטג הבכיר סטיב באנון, שבתקשורת כבר מסמנים כמי שעשוי להיות המודח הבא ב"ריאליטי הבית הלבן" של טראמפ. הוא הצהיר כי יפטר אנשים החברים בצוות התקשורת של טראמפ בחשד להדלפות, אולם כאמור, לא עברו עשרה ימים מאותו ראיון פרובוקטיבי, וגם סקרמוצ'י איבד את תפקידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר