הרשימה המתויירת

אלו 10 הערים הכי מתויירות בעולם

שלושה שבועות - זה מה שנשאר לכם עד ליום בו מסתיימת החופשה. אם אתם מאלה שתמיד מחכים לרגע האחרון, כנראה שעדיין אין לכם מושג איפה תנפשו השנה. הנה רשימת הערים הכי פופולריות (תיירות)

הונג קונג. ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

שלשה שבועות - זה מה שנשאר לכם עד ליום בו מסתיימת החופשה. אם אתם לא מאלו שדאגו מבעוד מועד לחופשה, ועכשיו יחד עם הבורקס הראשון של אחרי הצום שוברים את הראש מהו היעד אליו תטוסו השנה, קבלו את הדירוג העולמי של הערים המתוירות בעולם.

הדירוג התבצע על ידי חברת יורומוניטור (Euromonitor) שעשתה סדר ב-100 האתרים הכי מתוירים בעולם. על פי הרשימה, במקום הראשון נמצאת העיר הסינית הונג קונג, שבשנה האחרונה הכניסה בשעריה 27.77 מיליון תיירים מרחבי העולם.

במקום השני נמצאת עיר הבירה של הממלכה הבריטית - לונדון שזכתה לביקורם של 17.38 מיליון בני אדם. את המקום השלישי תופסת סינגפור שעל אף גודלה הזעיר הצליחה להכיל בתוכה 17.09 מיליון תיירים במהלך השנה שחלפה.

אם אתם מחפשים את החופשה המשתלמת ביותר, כיכר דיל מציעים לכם מדי קיץ את הנופש הכל כלול הטוב ביותר | תבדקו אותנו >>

המקום הרביעי עדיין לא שייך לאירופה, אלא לבנגקוק שבתאילנד, אליה באו 16.2 מיליון תיירים. אירופה חוזרת למקום החמישי יחד עם פריז, שעל אף המתיחות האיסלמית בעיר האורות, הביאה אליה 15 מיליון תיירים.

הסינים ממשיכים להביא תוצאות טובות, כשהפעם זאת העיר מקאו שתופסת את המקום השישי עם קרוב ל-15 מיליון מבקרים, והעיר שאנזן שבמקום השביעי עם 13.1 תיירים.

בסרטון: חמישה דברים שלא ידעתם על סין

ניו יורק היא הנציגה האמריקאית היחידה בעשירייה הראשונה, והיא נמצאת במקום השמיני עם 12.2 מיליון.

איסטנבול שיורדת אט אט עקב הממשל הקיצוני של טורקיה, עדיין נמצאת בעשירייה הראשונה עם 8.11. מי שסוגרת את העשירייה הראשונה היא העיר המלזית קואלה לומפור עם 11.6 מיליון תיירים בשנה האחרונה.

חשוב לציין, שיוקר המחיה והעלות לנפש גבוהה בדרך כלל במקומות מתויירים ביותר, לכן אם אתם לא מעוניינים להוציא יותר מידי, תוכלו למצוא דילים שווים ומפנקים ברשת, או שתצאו לטייל בערים שנמצאות ב-100 הערים המתויירות - אך לא בעשירייה הראשונה - תל אביב וירושלים.

אם אתם מחפשים את החופשה המשתלמת ביותר, כיכר דיל מציעים לכם מדי קיץ את הנופש הכל כלול הטוב ביותר | תבדקו אותנו >>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר