יוצאים ללינת שטח? יש לנו מדריך מיוחד עבורכם

השטחים הרבים שמעניקה לנו הארץ נותנים לנו את האופציה ליהנות מחווית שטח מושלמת ובהוצאה נמוכה ביחס למלון. איך להתכונן לטיול כזה בכדי שיהפוך למושלם? הנה כמה טיפים (תיירות בארץ)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

חופשת בין הזמנים תגיע בימים הקרובים לשיאה והמחירים במלונות ובצימרים נוסקים מעלה מעלה. השטחים הרבים שמעניקה לנו הארץ נותנים לנו את האופציה ליהנות מחווית שטח מושלמת שתחסוך מאיתנו את ההוצאה היקרה של לינה במלון או בצימר. אז איך להתכונן לטיול כזה בכדי שיהפוך למושלם?

הדבר שיקבע אם הטיול שלכם יהיה מוצלח או יהפוך לסיוט זה, הארגון המוקדם שלכם. לכן קחו זמן בכדי להיערך אליו בהתאם.

הדבר הראשון והכי חשוב, הוא בחירה מוצלחת של המקום בו תחנו. צאו לעשות שיעורי בית ותבחנו 2-3 מקומות, מתוכם תבחרו את זה שהכי מתאים למשפחה.

לאחר שהשלמתם את המשימה הזו, תדאגו להכין את כל הדברים שאתם עלולים להזדקק להם במהלך הטיול. באמצע הלילה באוהל לא תמצאו כלום מסביבכם חוץ מהרבה שקט וכוכבים.

1

אוהלים חזקים שיספיקו לכולם ברווח. אם המקום אותו בחרתם פתוח, קחו בחשבון את הרוחות שעלולות להעיר אתכם מול שמיים חשופים. לשם כך הצטיידו ביתדות ומוטות שיחזקו את האוהל כדי שתוכלו לישון ברוגע.

2

אם אתם קצת מפונקים, מומלץ להצטייד בנוסף לאוהל גם בשק שינה שימנע מגופכם גרדת שתזכיר לכם כל הזמן את המיטה הנוחה בבית ותהרוס את החוויה. חוץ משק שינה, ישנה היום האופציה הנוחה יותר, בדמות מזרון רחב מתנפח. לזה תוכלו להוסיף גם כרית קטנה ושמיכה כדי שממש תרגישו בבית.

3

מי שעוד אוהב מאוד לינות שטח וקיימפינג, אלו היתושים. הם נמצאים שם גם ככה ושמחים עם כל אדם נוסף שמגיע. בכדי להיפטר מהם, הצטיידו בספריי מתאים והביאו איתכם כילה שתבודד אתכם מהיצורים המעיקים והקטנים.

4

אמצעי תאורה. אם אתם לא רוצים לזחול על ארבע כל פעם שאתם מאבדים חפץ כלשהו בלילה, הצטיידו בתאורת חירום ופנסים שיהיו לכם לעזר כמעט בכל דבר.

5

עם כל הכבוד לאוהל, המקום האמיתי והכיפי ביותר הוא בחוץ. הביאו איתכם מחצלת רחבה, ציליה ושמשיה, כך שתוכלו לשבת ממש בכיף מבלי לסבול משמש חזקה.

6

גם אם אתם ממש נהנים לשבת על מחצלת, בזמן האוכל נוח יותר לשבת על כסא ושולחן. הביאו כסאות מתקפלים ושולחן מתקפל, חפשו את אלה שלא תופסים הרבה מקום.

7

גנרטור. זה כמובן אם אתם ממש מפונקים, ורוצים להביא את הבית לשטח. המוצר הזה עלול להפוך את החוויה למושלמת (חוץ מהרעש כמובן).

8

למה יוצאים לטיול אם לא כדי לנוח? הכניסו לרשימה ערסל שינעים את זמנכם, הוסיפו לזה ספר טוב שלא הספקתם לקרוא. וכן, גם דף ועט כדי לרשום את התור לערסל, אתם הולכים לריב עליו.

9

מי שניסה פעם, לא יכול לדמיין לינת שטח על יד נהר או ים בלי ציוד דייג. אז אם עדיין לא ניסיתם זה הזמן.

10

משחקי חברה. שש בש, קלפים, שח מט וכו' יכולים לכפר לכם על כל הזמן בו אתם עסוקים עם הנייד בבית.

11

אם כבר הזכרנו נייד, כדאי להצטייד במטענים לנייד, מטענים לסוללות, ומצלמה טובה שתעיד עד כמה נהניתם.

12

גיטרה, רמקולים, ונגן מוזיקה למקרה שהאוזן שלכם תרצה רעש אחר חוץ מזה של הגנרטור.

13.

כלי רחצה. לא לשכוח אחד מהם. מגבת, שמפו וסבונים, משחת שיניים ומברשת שיניים, דאורדורנט, תכשיר הגנה משמש, מגבונים, עדשות מגע חלופיות ותמיסה - כל דבר שאתם משתמשים בו בבית לצורך היגיינה תביאו איתכם גם לשטח.

14

תיק עזרה ראשונה, בתקווה שלא יהיה בו שימוש.

15

מים. כמויות של מים וצידניות גדולות לשמירה על האוכל ולקירור המים. (שקיות קרח תקנו בתחנת הדלק הקרובה למקום החניה).

16

והכי חשוב, אוכל. כמויות של אוכל וציוד מתאים למנגל ולהכנת ארוחות טעימות. כי בסופו של דבר האוכל הוא זה שנותן את הטון בכל יציאה שלא תהיה.

מלאכת האריזה צריכה להיות בחכמה, בצורה שכל דבר יהיה במקומו. ארזתם? טפיחה על השכם ולהעמיס הכל לרכב. סעו בזהירות, ותשאירו נקי אחריכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר