חושף קלטות מוזס

ארי הרו, מקורבו של נתניהו, בדרכו להפוך לעד מדינה

סיבה ללחץ אצל ראש הממשלה בנימין נתניהו? - ארי הרו, ראש הסגל שלו לשעבר ומי שכבר מסר את המידע שהוביל ל'תיק 2000', מנהל מגעים מתקדמים עם הפרקליטות לחתימה על הסכם עד מדינה (חוק)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ארי הרו (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

לפני כחצי שנה הודיעה המשטרה כי יש נגד ארי הרו תשתית ראייתית בעבירות שוחד וקבלת דבר במרמה, והיום (שלישי) נודע כי הפרקליטות מנהלת עמו מגעים מתקדמים לשם חתימה על הסכם עד מדינה.

נגד הרו, החשוד שקידם ענייני חברה שבבעלותו למרות הסדר ניגוד עניינים עליו חתם, גובשה כבר תשתית ראייתית להעמדה לדין בגין עבירות שוחד, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לפשע והלבנת הון, מאחר ולקראת כניסתו לתפקיד ראש סגל לשכת ראש הממשלה נתניהו, הוא התחייב למכור את החברה הזו ולא לעסוק בעניינים הנוגעים לה, בעוד שממצאי החקירה הצביעו שלא כך נהג.

כעת, כשהוא עושה מעשה מיקי גנור ב'פרשת הצוללות' וחותר לקראת חתימה על הפיכתו לעד מדינה, יכול להיות מובן לחץ אפשרי בבית בבלפור - לשכת ראש הממשלה - מאחר ומקרובו זה של נתניהו הוא שחולל את 'תיק 2000' (הקלטות מוזס-נתניהו) כשמסר את המידע לגביו במהלך החקירה בפרשה נגדו והעביר את הקלטות עצמן שנשמרו בביתו.

תמליל הקלטות שיחותיו של נתניהו עם נוני מוזס, שנתפסו בביתו של הרו (מתוך חשיפת חדשות 2)

אם ייחתם הסכם עד המדינה עם הרו, לא ברור אלו פרטים הוא ימסור בעדותו, ואם היא עשויה להשליך באופן משמעותי על המשך כהונתו של ראש הממשלה. בפרסומים הערב דווח, כי הוא צפוי למסור מידע מפליל נגד ראש הממשלה גם בפרשת טובות ההנאה ('תיק 1000') ולפי 'מעריב' גורמים המעורבים בחקירות מעריכים כי הרו עשוי "להיות ה'שולה זקן' של נתניהו".

בתוך כך, בית המשפט הטיל היום צו איסור פרסום כולל על כל פרט הנוגע להסכם עד המדינה בפרשת הצוללות עם איש העסקים החשוד מיקי גנור.

ארי הרו עם ראש הממשלה נתניהו (צילום ארכיון: אלכס קולומויסקי, ynet)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר