"אין גבולות לקיצוניים"

הסתה נגד החיילים החרדים: הגיוס כמו ההשמדה בשואה

תחת הכותרת "יהודים! העיירה בוערת", משווים הקיצוניים בעלון חדש שהוציאו, בין מחנות ההשמדה בשואה לגיוס לצה"ל • גורמים חינוכיים: "מדובר בכרוז מזוויע. הקיצוניים איבדו את הבלמים" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
העלון החדש (באדיבות המצלם)

במאבק של החוגים הקיצונים נגד החיילים החרדים נחצים בכל יום הקווים האדומים מחדש. תחת הכותרת "יהודים! העיירה בוערת", משווים הקיצוניים בכרוזים ובפשקווילים בין מחנות ההשמדה בשואה לגיוס לצה"ל.

בעלון המופץ בבתי הכנסת ובתיבות הדואר בשכונות החרדיות נכתב: "מה בין השואה האיומה שהתרחשה באדמת אירופה לבין השואה האיומה המתרחשת בשנים אלו על אדמת ארץ הקודש?".

"השואה באותם ימים היתה על הגופות וכיום הינה על הנשמות", נכתב בעלון, "השואה באותם ימים היתה בארצות אירופה וכיום הינה בארץ הקודש, השואה באותם ימים היתה על ידי רשעי הגויים כאשר עם ישראל עומד בצד ומבכה את מר גורלו ועושה כל אשר לאל ידו להינצל - והשואה כיום הינה בשיתוף ובהסכמה של אנשים בעלי חזות חרדית.

"בשואה בשנות ת"ש-תש"ה ניתן היה להציל רק חלק מהנידונים למוות בהעברת מליוני דולרים לאנשי הגסטאפו והאס אס - ואילו בשואה כיום בשנים תשע"ו - תשע"ז ביכולתנו להציל את כל הנידונים למוות על ידי סכומים סבירים שיועברו לידיהם של עסקנים יראי אלוקים אשר יפעלו להציל בדרכים נכוחות ומקובלות".

פרויקט "עוצרים את השנאה" • צפו

בעלון המיועד להתרמה מתבקשים הקוראים לתרום למען "מאמצי ההצלה" לכל הפחות סכום של 30 שקלים למשך 24 חודשים.

בכרוז מופיעות אף תמונת היהודים הנידונים למוות כאשר הם יורדים מרכבות ההשמדה בגרמניה הנאצית ונכתב "לקראת השמדת הגופות", ולצידה תמונת המתגייסים החרדים לצה"ל לידה נכתב - "לקראת השמדת הנשמות".

גורמים חינוכיים אומרים ל"כיכר השבת" כי "מדובר בכרוז מזוויע המוכיח שוב כי לאותם קיצונים אין גבולות וסייגים במאבק למען מטרותיהם ההרסניות. לאן הגענו? להשוות את הגיוס לצבא למחנות ההשמדה בשואה? נראה כי הקיצוניים באמת איבדנו את הבלמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר