לקראת הסרת המדחנים בירושלים נפגש מנכ"ל פנגו עם סגר"ע ירושלים

בפגישה הוצגו נתוני פנגו על העליה המשמעותית בכמות המשתמשים בירושלים וסוכם על העמקת שיתוף הפעולה. יוסי דייטש ציין את היערכות העירייה להסרת המדחנים והחניה באמצעות פנגו (תחבורה, שיווקי)

מנכ"ל פנגו עם סגן ראש עיריית ירושלים. (צילום: יחצ)

פגישה תועלתית התקיימה בין מנכ"ל פנגו רועי אלבז לבין סגן ראש עיריית ירושלים יוסף דייטש במהלכו דנו הצדדים בהעמקת שיתוף הפעולה למען ציבור הנהגים הירושלמים.

במהלך הפגישה הציג אלבז את התפתחותה של חברת פנגו בשנים האחרונות ואת התאמתה המושלמת גם לציבור הנהגים החרדיים.

בפגישה הוצגו נתוני פנגו לפיהם קיימת עליה של כ-14 אחוז בכמות המשתמשים בפנגו בבני ברק ובירושלים. העלייה נרשמה לאחר מסע הסברה מוצלח שנעשה בציבור החרדי.

הובהר כי חברת 'פנגו' מציעה את שירותיה למחזיקי כל הטלפונים בהם גם הניידים הכשרים אשר יכולים להצטרף ללא עלות ולהשתמש בפנגו באמצעות שיחת טלפון בחיוג ל4500*. המחזיקים באישור רבותיהם לצורכי פרנסה טלפון חכם כשר יכולים להוריד את האפליקציה הכשרה של פנגו. האפליקציה פעילה בכל המכשירים המוגנים לצרכי פרנסה ובהם בחברות נתיב, הדרן, עסקן, רימון, אתרוג ועוד. המחזיקים בנייד חכם כשר אשר אינו תומך בקבלת sms, יוכלו להוריד את האפליקציה ולקבל את קוד האימות טלפונית באמצעות מוקד שירות הלקוחות של פנגו. כן הועלו אפשרויות החיסכון לצרכנים אשר מעוניינים בסיום חניה אוטומטי, ולהם ניתנת האפשרות להירשם לשירות פנגו סימפל. באמצעותו האפליקציה מזהה תזוזה של הרכב ממקום הפעלת החניה, ובעת התזוזה מסיימת אותה אוטומטית. פשוט, זמין וחסכוני.

בפגישה ציין מנכ"ל פנגו את שיתוף הפעולה רב השנים עם עיריית ירושלים והעמקת קמפיין ההסברה לנהגים במגזר החרדי בעקבות הסרת המדחנים ברשויות מקומיות שונות ובהן בירושלים.

דייטש ציין את סדרת המהלכים שמקדמת עיריית ירושלים לקראת הסרת המדחנים בשבועות הקרובים. במסגרת היערכות עיריית ירושלים להסרת המדחנים יחלקו פקחי העירייה לאחר הורדת המדחנים דפי הסברה על הרכבים על מנת ליידע את ציבור הנהגים בשינויים ועל האפשרות האטרקטיבית לחנות באמצעות פנגו.

סגן ראש העיר הודה על הפגישה ועל שיתוף הפעולה החשוב שנמשך לאורך שנים עם העירייה ואמר כי הוא יעמוד ויסייע לפנגו בכל דבר ועניין. הוא ציין כי ישוחח עם הגורמים הרלוונטיים בעירייה על מנת לוודא את ההיערכות הנכונה לקראת השינויים עם סילוק המדחנים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר